سلام باران سلام باران .

سلام باران

امنيت دوربين تحت شبكه / نصب دوربين هاي ديد در شب با لامپIR

امنيت دوربين تحت شبكه / نصب دوربين هاي ديد در شب با لامپIR

 

امنيت دوربين مدار بسته تحت شبكه

?) كلمه عبور دوربين ها براي همه ي دوربين هاي تحت شبكه خود كلمه عبور ايمن قرار

دهيد. هرگز اجازه ندهيد دوربين مدار بسته تحت شبكه شما با كلمه عبور پيش فرض

مانند Admin يا ???? باشند.

?) فايروال: فاير وال ها همواره به عنوان يكي از مهمترين ابزار هاي امنيتي جهت مقابله با

حملات شبكه اي مي باشد.استفاده از فاير وال سخت افزاري تا حدود زيادي مي تواند خطر

حملات را كاهش دهد. فاير والهاي نرم افزاري نيز مي توانند كمك حال مناسبي براي مقابله

با اين خطر ها باشند.

?) معماري شبكه: وجود حجم عظيمي از نرم افزار هايي كه از منابع شبكه استفاده ميكنند

ممكن است اختلالاتي در شبكه ايجاد كند. زيرا اين نرم افزارها ممكن است رجيستر نشده

باشند ويا اختلالاتي را بوجود اورند واستفاده از توپولوژي مناسب تا حدود زيادي ميتواند

اين مشكلات را مرتفع كند.

هايك ويژن   بهترين برند توليد كننده دوربين مداربسته در جهان است.

?) سيستم عامل: همواره از نسخه بروز سيستم عامل تحت شبكه استفاده كنيد. زيرا پس

از منسو خ شدن نسخه هاي قديمي باگ هاي امنيتي زيادي در آنها شناخته ميشود.

?)كلمه عبور سيستم عامل: همواره براي سيستم عامل شبكه خود كلمه عبور ايمن متشكل

از اعداد و كاركتر هاي بزرگ وكوچك استفاده كنيد.

رديابي ورود بدون مجوز

هر شبكه ميتواند در خطر تهاجم قرار داشته باشد، مهاجم ميتواند به سيستم يا امنيت

شبكه آسيب برساند. مهاجماني همچون ويروس ها، كرم ها، و تروجان ها امروزه بسيار

رايج شده اند. براي غلبه بر اين تهاجمات از فاير وال ها و آنتي ويروس ها استفاده ميشود

و سيستم هاي كاربري مجبورند تا بطور مداوم اطلاعات خود را از طريقه شركتهاي سازنده،

به روز كنند. هنگامي كه يك LAN به اينترنت متصل ميشوند، فايروال بايد فعال باشد.

فايروال به منزله يك نگهبان است كه از ورود اطلاعات مضر و غير مجاز از طريق اينترنت به

شبكه جلوگيري مينمايد. از فايروال همچنين مي توان جهت فيلتر كردن انتقال اطلاعات و

يا محدود كردن دسترسي نيز استفاده كرد.

بيشتر بخوانيد:   نصب دوربين مدار بسته

نكاتي در مورد نصب دوربين هاي ديد در شب با لامپIR

 

در موارد زيادي شاهد اين مشكل بوده ايم كه پس از نصب سيستم مدار بسته و تحويل آن به مشتري با گذشت زمان كوتاه مشتريان از تصاوير دوربين ها در زمان شب و تاريكي مطلق ناراضي هستند و با مراجعه به محل و بررسي دوربين ها به اين نكته مهم رسيديم. توجه داشته باشيد وقتي يك دوربين ديد در شب كه داراي لامپ هاي مادون قرمز (IR) مي باشد را در يك محل كه تاريك است، نصب مي كنيد. نبايد در نزديكي ديدرس دوربين شيشه يا آينه وجود داشته باشد. وجود شيشه و آينه در ديد مستقيم دوربين هاي ديد در شب باعث انعكاس مستقيم نور مادون قرمز آن به داخل لنز و كانون اصلي تصوير خواهد شد و تصوير شما خراب خواهد شد.

و در مواردي هم كه دوربين هاي ديد در شب همپوشاني دارند توجه فرماييد كه طوري زاويه ها را تنظيم كنيد كه نور مستقيم لامپ هاي ديد در شب آن ها داخل لنز ديگر دوربين موجود در آن محل نتابد.

 

به نكته ديگري كه حائز اهميت است نيز توجه فرماييد، در بسياري از مدل هاي دوربين ديد در شب دام يك حلقه لاستيك سياه رنگ وجود دارد. اين حلقه در مدل هايي وجود دارد كه قاب شيشه اي يا تلقي دوربين هنگام نصب از روي دوربين بايد جدا شود. دليل وجود اين حلقه اين است كه وقتي شما قاب شيشه اي دوربين دام خود را مي بنديد ودر زمان تاريكي كه چراغ هاي مادون قرمز روشن مي شوند نور آن به داخل لنز مي تابد. اين امر بر اثر انعكاس نور آنها به قاب شيشه اي مي باشد. وجود اين حلقه لاستيكي به همين دليل است كه از نفوذ نور مادون قرمز به داخل لنز جلوگيري كند. پس نوجه داشته باشيد كه هنگام نصب اين حلقه لاستيكي از دوربين جدا نشود. در مواردي پيش مي آيد كه به دليل غير استاندارد بودن دوربين و قاب آن، باعث مي شود كه نور مادون قرمز به داخل لنز بتابد و تصاوير خراب شوند.

 دوربين مداربسته تي وي تي

راه حل اين مشكل فقط پوشاندن دور لنز مي باشد. به اين ترتيب كه با يك چسب برق مي توانيد دور لنز را بپوشانيد و به صورت دايره اي شكل چسب را دور لنز بچسبانيد. در مرحله بعد قاب شيشه اي را ببنديد و دقت كنيد كه چسب برق شما هنگام چرخش قاب شيشه اي جدا نشود و يا روي لنز را نگيرد. چسب برق بايد طوري چسبانده شود كه وقتي درب شيشه اي را مي بنديد، چسب كاملا به قاب شيشه اي بچسبد و از نفوذ نور كاملا جلوگيري كند با انجام اينكار خواهيد ديد كه به راحتي مشكل خرابي تصاوير حل خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۰:۲۶ توسط:sam موضوع:

شركت وبيار چه خدماتي را به شما ارائه مي دهد؟

طراحي سايت اصفهان

طراحي سايت در اصفهان يك صنعت بسيار پر كار مي باشد. در اين زمينه شركت هاي زيادي به رقابت با يك ديگر مي پردازند. يكي از شركت هاي فعال و با سابقه در اين زمينه شركت طراحي سايت وب يار مي باشد. اكنون مي خواهيم خدمات شركت وبيار را براي شما توضيح دهيم. مقاله خود را با يك سوال شروع مي كنيم؟

شركت وبيار چه خدماتي را به شما ارائه مي دهد؟

همان طور كه گفته شد شركت طراحي سايت وب يار بيش از 20 سال است كه در بازار طراحي سايت اصفهان رقابت دارد. اكنون خدماتي كه شركت وبيار به شما ارائه مي كند، بسيار گسترده هستند.اكنون با هم اين خدمات را بررسي مي كنيم.

طراحي سايت اصفهان:

شركت وبياردر زمينه طراحي سايت اصفهان فعاليت هاي گسترده اي را انجام مي دهد.اما چگونه؟ وقتي كه يك مشتري به ما مراجعه مي كند،ما با توجه به نياز مشتري براي او يكي از دو گزينه زير را انتخاب مي كنيم:

  • طراحي قالب براي سي ام اس هاي قدرتمندي مثل وردپرس
  • طراحي يك قالب اختصاصي و پنل مديريت اختصاصي براي مشتري

كه با توجه به نياز مشتري يكي از اين دو را به او پيشنهاد مي كنيم.

طراحي فروشگاه اينترنتي اصفهان:

اين خدمت نيز زير مجموعه طراحي سايت اصفهان مي باشد. و خدمات ارائه شده با آن يكي هستند.يعني مشتري مي تواند سي ام اس اختصاصي يا قالب اختصاصي با سي ام اس هاي عمومي را انتخاب كند. در بازار طراحي سايت اصفهان اگر به دنبال قيمت مناسب تر هستيد كار با سي ام اس هاي قدرتمندي نظير وردپرس و ووكامرس را به شما پيشنهاد مي كنيم.اما اگر تعداد محصولات شما بيش از مقداري است كه نميتوانيد با وردپرس،ووكامرس آن ها را مديريت كنيد.پيشنهاد ما به شما استفاده از سي ام اس هاي اختصاصي است كه توسط تيم طراحي سايت وب يار براي شما نوشته شده اند.   طراحي سايت اصفهان

سئو سايت اصفهان:

يكي از خدماتي كه در زمينه طراحي سايت اصفهان رقابت بسيار زيادي در اين زمينه شكل گرفته است،سئو سايت اصفهان مي باشد. تيم سئو فعال در شركت وبيار كه با نام سئويار فعاليت دارد،وظيفه دارد تا سايت شما را به صفحات اول گوگل برساند تا بتوانيد از گوگل ورودي داشته باشيد.تيم سئو يار در زمينه هاي مختلفي مانند:

  • ساخت بكلينك
  • بهينه سازي قالب هاي شما
  • توليد محتوا
  • بهينه سازي ديتا بيس شما

و خدمات ديگري كه مي توانيد به مقاله سئو سايت اصفهان مراجعه كنيد. طراحي سايت اصفهان

خدمات هاستينگ:

يكي از مهم ترين مراحل طراحي سايت اصفهان خريد هاست مي باشد..يكي ديگر از خدمات ارائه شده توسط ما خدمات هاستينگ در اصفهان مي باشد.تيمي كه اين وظيفه را بر عهده دارد تيم هاست يار مي باشد.هاست هاي ارائه شده به مشتريان ما در سرور هاي يك شركت معتبر آلماني قرار داررند. كه اگر شما بخواهيد به صورت مستقين از اين شركت خريداري كنيد هزينه هاي بسيار سنگيني را بايد بپردازيد. اما اگر با تيم هاست يار همكاري كنيد، شما مي تونيد با قيمت بسيار كمتر از هاست هاي پرسرعت برخوردار شويد. طراحي سايت اصفهان

بازاريابي اصفهان:

تيم بازاريابي وبيار خدمات گوناگوني را در اين زمينه به شما ارائه مي دهد. اين خدمات عبارت اند از:

  • ارسال پيامك انبوه
  • ارسال پيامك انبوه در واتساپ
  • ارسال ايميل انبوه

و ديگر خدماتي كه مي توانيد در مقاله افزايش فروش و برندينگ بخوانيد. طراحي سايت اصفهان

ديجيتال ماركتينگ و مديريت سايت اصفهان:

شركت وبيار در زمينه ديجيتال ماركتينگ و مديريت سايت اصفهان نيز مي تواند به شما كمك كند. با فعاليت در شبكه هاي اجتماعي به خصوص اينستاگرام و يوتوب شما مي توانيد ورودي هاي بسيار بالايي به وبسايت خود داشته باشيد.همچنين در زمينه مديريت سايت نيز تعدادي از افراد خبره و متخصص در اين زمينه را به شما معرفي مي كنيم تا به بهترين شكل ممكن سايت شما را مديريت كنند.

طراحي لوگو و ست اداري:

يكي مهم ترين خدمات شركت وبيار در زمينه طراحي سايت اصفهان طراحي لوگو و ست اداري مي باشد. لوگو وبسايت شما نماد كسب و كار شماست. و به وسيله آن شما را مي شناسند. هر چه لوگو ساده تر باشد از جذابيت بيش تري برخوردار است. تيم طراحي لوگو و ست اداري شركت وبيار به شما كمك مي كند تا در عين سادگي لوگو زيبايي را نيز در كنار خود داشته باشد. اين كار برند شما را به يكي از سرشناس ترين برند ها تبديل مي كند.   طراحي سايت اصفهان

كارآموزي طرحي سايت اصفهان:

در مكان هاي مختلف مي شنويد كه خيلي از دانشجويان فارغ التحصيل شده از دانشگاه، بسيار از اين گله مند هستند كه در دوران دانشجويي مطلب مفيدي ياد نميگيرند كه با آن كسب درآمد كنند. ما نيز اين شرايط را درك مي كنيم. تيم طراحي سايت وب يار خبر خوبي را براي شما دارد. ما در تيم طراحي سايت وب يار كارآموز استخدام مي كنيم. به او آموزش مي دهيم و مسير درست ورود به بازار كار صنعت طراحي سايت اصفهان را نشان مي دهيم.براي اطلاعات بيشتر صفحه كارآموزي را مطالعه كنيد.

پكيج هاي آموزشي طراحي سايت اصفهان:

اگر در شهر هاي ديگر حضور داريد و مي خواهيد طراحي سايت را آموزش ببينيد اصلا نگران نباشيد. تيم طراحي سايت وب يار 4 پكيج آموزشي را آماده كرده تا شما را به هدفتان نزديك تر كند. اين پكيج هاي آموزش در زمينه هاي مختلفي همچون:

به شما ارائه مي گردند. و شامل مفيد ترين مطالب موجود در اين زمينه ها مي شوند. اين پكيج ها نتيجه سال ها تجربه مي باشند.پس در حفظ و نگه داري آن كوشا باشيد.

سخن پاياني:

همان طور كه ديديد شركت وبيار علاوه بر طراحي سايت اصفهان خدمات گوناگون و مفيد ديگري را به شما ارائه مي دهد.تا شما بتوانيد بهترين ها را در اختيار داشته باشيد. و لذت فروش 10 و 100 برابري را تجربه كنيد. براي دريافت اطلاعات بيشتر به سايت وبيار مراجعه كنيد. همچنين مي توانيد از طريق واتساپ به شماره پشتيباني پيام ارسال كنيد. در اولين فرصت ممكن جواب شما داده مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۱:۱۰ توسط:sam موضوع:

همه چيز درباره مشاور آنلاين و تلفني در مازندران

همه چيز درباره مشاور آنلاين و تلفني در مازندران!

d2_vu35.jpg

همان‌طور كه مي‌دانيد، زندگي امروز ما آنقدر درگير مسائل و مشكلات ريز و درشت شده است كه در بسياري از مواقع، فقط يك وكيل باتجربه مي‌تواند از حق و حقوق‌مان دفاع كند. وكلاي پايه يك دادگستري به دليل داشتن تخصص بالا و مهارت كافي در پيگيري مسائل حقوقي بهترين گزينه براي ما خواهند بود.

حال اگر اين وكلاي دادگستري امكان ارتباط آنلاين و تلفني نيز داشته باشند، كار ما راحت‌تر خواهد بود. چراكه مي‌توانيم سوالات حقوقي و مشكلات خود را با آن‌ها در ميان گذاشته و مشورت كنيم.

در اين مقاله مي‌خواهيم كمي به موضوع مشاوره آنلاين و تلفني در مازندران بپردازيم و در آخر نيز بهترين وكيل مازندران را به شما معرفي كنيم؛ پس تا انتها همراه ما باشيد...

 

بهترين مشاور آنلاين و تلفني مازندران چه ويژگي‌هايي دارد؟

تجربه نشان داده است كه پيدا كردن يك وكيل خوب براي مشاوره آنلاين كمي دشوار است. به همين دليل، بهتر است با ويژگي‌هاي اين وكلا بيشتر آشنا شويم تا انتخاب هوشمندانه‌تري داشته باشيم. برخي از ويژگي‌هاي بهترين مشاور آنلاين و تلفني مازندران عبارت است از:

1- تجربه كافي در وكالت و پيگيري حقوق موكل

اولين نكته‌اي كه براي انتخاب مشاور آنلاين بايد به آن توجه كنيد، تجربه وكيل است. وكلايي كه از تجربه كافي براي حل پرونده‌هاي حقوقي و كيفري برخوردار باشند و كارنامه موفقي از خود بر جاي گذاشته باشند، انتخاب بهتري براي شما خواهند بود.

2- تخصص بالا در زمينه پرونده‌هاي مختلف

همان‌طور كه مي‌دانيد، پرونده‌ها و موضوعات حقوقي بسيار گسترده و متنوع هستند. به همين دليل، تسلط پيدا كردن روي همه‌ي اين موضوعات كاري دشوار است. بهترين مشاور تلفني و آنلاين مازندران به دليل داشتن تخصص كافي در پيگيري انواع پرونده‌ها مي‌تواند كمك بزرگي براي شما باشد. به عنوان مثال، پيگيري پرونده‌هاي خانواده و پرونده‌هاي قتل بايد توسط وكلايي انجام شود كه روي همه‌ي قوانين مرتبط با آن تسلط داشته باشند.

 

3- مورد اعتماد بودن و رازدار بودن

بهترين مشاور آنلاين و تلفني بايد مورد اعتماد شما باشد و از جزئيات پرونده شما سوء استفاده نكند. در حقيقت، يك وكيل حرفه‌اي بايد تمام تلاش خود را انجام دهد تا از موكل خود در برابر اتهامات وارد شده دفاع كرده و از حق او از متهم بستاند. علاوه بر آن، برخي از پرونده‌ها با آبروي افراد ارتباط مستقيمي دارد و بهترين وكيل مازندران بايد راز موكل خود را همواره حفظ نمايد.

4- هزينه مناسب و منصفانه حق الوكاله

گاهي اوقات هزينه وكالت برخي از وكلا آنقدر غير طبيعي و غير منصفانه است كه بسياري از افراد قادر به گرفتن وكيل نيستند. در چنين شرايطي، استفاده از مشاور آنلاين و تلفني بهترين گزينه خواهد بود.

در بخش بعدي با يكي از مجرب‌ترين وكلاي مازندران آشنا مي‌شويم كه سابقه درخشاني در زمينه مشاوره آنلاين و تلفني دارد...

 

دكتر فرهادي؛ بهترين مشاور آنلاين و تلفني مازندران

دكتر زين‌العابدين فرهادي يكي از باسابقه‌ترين وكلاي پايه يك دادگستري است كه تاكنون پرونده‌هاي حقوقي و كيفري زيادي را با موفقيت پشت سر گذاشته است. ايشان به دليل تسلط روي قوانين حقوقي و قانون مجازات اسلامي مي‌تواند مشاور خوبي براي شما باشد.

دكتر فرهادي علاوه بر ملاقات حضوري، امكان مشاوره آنلاين و تلفني را نيز فراهم كرده است. به همين دليل، شما نيز مي‌توانيد سوالات حقوقي خود را در كوتاه‌ترين زمان ممكن از ايشان بپرسيد و مشاوره‌هاي حقوقي را به بهترين شكل دريافت نماييد؛ پس منتظرتان هستيم....

 

منبع:

ilna.news/بخش-بنگاه-ها-206/1117374-بهترين-مشاور-آنلاين-تلفني-در-مازندران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۶:۱۰ توسط:sam موضوع:

تأثير قول صباح الخير لأحبائنا

تأثير قول صباح الخير لأحبائنا

 

رسائل صباح الخير ونصوص صباح الخير الجميلة مهمة للغاية ومفيدة لخلق الطاقة والنشاط في بداية اليوم ، خاصة في هذه الفترة التي ينشغل فيها الجميع بحياتهم وعملهم ولا علاقة لهم ببعضهم البعض. يمكن أن يساعد إرسال رسالة صباح الخير لطيفة في تقريب الناس. اقرأ أجمل الجمل عن صباح الخير ونصوص خاصة بدوافع صباح الخير للحصول على الطاقة والتحفيز في بداية الصباح وبداية اليوم في مقالاتنا.

يمكنك أن تبدأ يوم سعيد وحيوي مع صباح الخير بكلمات جميلة من صباح الخير. لهذا الغرض ، من الأفضل أن تخلق طاقة إيجابية في نفسك من خلال قول صباح الخير لأحبائك ، ونقل هذه الطاقة إلى أحبائك وإرسال رسائل جميلة لهم بكل صباح الحب. يمكنك أيضًا تحديد هذه النصوص كنص للقصة أو الحالة أو التعليقات على الشبكات الاجتماعية أو ما إلى ذلك أو إرسالها كرسالة نصية إلى الشخص الذي تريده. أو إذا كان أحباؤك معك ، يمكنك أن تقول لهم صباح الخير وترى فرحتهم وابتسامتهم.

صباح الخير رومانسي

كيف يبدأ الأزواج الرومانسيون الصباح؟ حب الحياة وتقوية أسس الحياة يمكن أن يبدأ من بداية اليوم. إن القيام بسلسلة من السلوكيات التي تبدو بسيطة لجعل شريكك سعيدًا سيكون بالتأكيد فعالًا ويجعله يدرك أنك تهتم به حقًا. اجعل يومك رومانسيًا مع صباح رومانسي أمس.

 قد تتساءل أحيانًا ما هي أسرار الأزواج المحبين الذين حافظوا على حبهم في الأيام الأولى للزواج ، وردا على ذلك يجب أن تعلم أنه وفقًا لعلماء النفس ، فإن أسهل طريقة للتعبير عن الحب هي قول صباح الخير. هناك طريقة بسيطة للحصول على حياة أفضل وأكثر استدامة معًا ، وتكرارها في بداية اليوم يمكن أن يزيد من الحب بينك وبين زوجتك.

يقول الأزواج الرومانسيون وداعًا لصباح الخير: يبدو الأمر بسيطًا ، لكن هذه السلوكيات الصغيرة لها تأثير كبير. فكر في الأمر ، ماذا لو رأيت رئيسك في العمل في الصباح الباكر عندما ذهبت إلى العمل؟ يجب عليك أولا أن تقول صباح الخير لزوجتك.

الأزواج المحبون ينظرون إلى بعضهم البعض ويقولون صباح الخير: هل تتذكر عندما نظرت مباشرة إلى زوجك لأول مرة وقلت صباح الخير ، عندما كنت لا تريد أن تغمض عينيك عنه ، لذلك تعتقد أن الحب والتواصل البصري ، مع نفس الإيمان وفكرة الحياة أقوى كل يوم من اليوم السابق ، خاصة في بداية اليوم عندما تقول صباح الخير لحبيبك.

 

لماذا نقول صباح الخير؟

لماذا نقول مرحبا عندما نجتمع ونقول مرحبا وصباح الخير؟ هل يقول كل البشر صباح الخير لبعضهم البعض؟ في جميع المجتمعات ، عندما يلتقي الناس بعضهم البعض ، فإنهم يحيون بعضهم البعض في الصباح الباكر ، ويبدؤون محادثتهم بالكلمات ، ويفعلون ذلك في حالة إجراء محادثة أخرى. في بعض المجتمعات عندما يصلون في الصباح بعد قول صباح الخير يسألون عن الحالة العامة للإنسان ، على سبيل المثال يقولون: كيف حالك؟ لماذا لم تأت للعمل اليوم ...

قول صباح الخير والترحيب عادة جميلة ومهذبة شائعة في معظم البلدان. بقول صباح الخير للزملاء ، يمكنك تحسين علاقتك بهم ، والاقتراب أكثر والشعور بحميمية أكبر. وبقولك صباح الخير للحب ، قد يربكك حبك فتقترب منها فتقع في حبك. جرب كلمات جديدة وجميلة لتقول صباح الخير. شكرا لدعمكم

حافظ على اتصال عاطفي بعيد المدى بقول صباح الخير

العلاقة الرومانسية طويلة الأمد هي نوع من العلاقة يكون فيها الأزواج متباعدون. ربما تم إنشاء هذه المسافة لأسباب مختلفة ، مثل إقامة رجل أو امرأة في مدن أخرى. في حالات أخرى ، بعد فترة عادية ، يذهب أحد الطرفين إلى مدينة أخرى بسبب قضايا تتعلق بالعمل والتعليم وما إلى ذلك. يمكن أن يكون هذا مؤقتًا أو دائمًا ، ولكن يمكنك الاقتراب من بعضكما البعض كل صباح بقول صباح الخير بشكل رومانسي وجميل.

حافظ على علاقة رومانسية بعيدة المدى مع صباح رومانسي جيد: السؤال الأول الذي قد يتبادر إلى ذهنك هو ما إذا كانت علاقتك يمكن أن تستمر في هذا الموقف؟ يعتمد استمرار العلاقة على العديد من العوامل التي يمكنك الاقتراب من هدفك من خلال ملاحظة النقاط التي نريد تحقيقها. قد تجعل المسافات الطويلة كلا الجانبين باردين. من خلال تقليص العلاقة بين الطرفين ، قد يؤدي ذلك إلى مسافة عاطفية. للقرب ، قل صباح الخير لبعضكما البعض مع الحب.

حافظ على علاقة رومانسية بمساعدة صباح الخير

كيفية الحفاظ على علاقة رومانسية بعيدة المدى وإدارتها بمساعدة Good Morning: إذا كانت توقعاتك واضحة وأنتما توافقان على مواصلة علاقتكما في ظروف معينة ، فعليك أن تفعل ما يمكنك فعله للحفاظ عليها وإدارتها. علاقتك طويلة الأمد هي حبك

أهم شيء تفعله في الصباح هو استخدام المكالمات الهاتفية ورسائل التواصل الاجتماعي ومكالمات الفيديو وما إلى ذلك ، وقول صباح الخير بكل حبك لحبيبك. للحفاظ على علاقة رومانسية بعيدة المدى ، فإن أحد الأشياء التي يجب عليك فعلها بعد صباح الخير هو الحب والترحيب هو التحدث عن الأحداث اليومية ومشاركة الأفكار والسماح للشخص الآخر بالشعور بأنه ما زال موجودًا من أجلك. أنت مهم ...

بعد قول صباح الخير ، حددوا مواعيد منتظمة وحاولوا رؤية بعضكم البعض وجهًا لوجه ، يمكنكم التعرف على الهوايات الشائعة. على سبيل المثال ، ممارسة الألعاب عبر الإنترنت أو قراءة الكتب في نفس الوقت ثم التحدث عنها ومشاهدة الأفلام وما إلى ذلك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۹:۵۲ توسط:sam موضوع:

كار نكردن كنترل تلويزيون و دلايل پشت پرده

كار نكردن كنترل تلويزيون و دلايل پشت پرده!

كنترل وسيله بسيار كاربردي و نه چندان پيچيده ايست كه به كمك آن مي توان تلويزيون مور نظر اعم از تلويزيون، كولر گازي، رسيور و ... را كنترل و استفاده كرد. اما قطعا براي شما هم پيش آمده كه با زدن دكمه هاي ريموت كنترل، هيچ پاسخي از تلويزيون خود دريافت نكرده و نگران شويد كه چرا ريموت كنترل كار نمي كند ؟ و مشكل از كنترلر است يا تلويزيون؟

در اين مطلب از سرويس تي وي به بررسي 3 دليل كار نكردن كنترل تلويزيون مي پردازيم و همينطور نحوه بررسي ريموت كنترل تلويزيون و ... را براي اطمينان از سلامت كنترل به شما آموزش خواهيم داد. با ما همراه باشيد تا در سري بعد كار نكردن كنترل تلويزيون خود قادر به بررسي سريع اشكال و حل كردن آن باشيد.

اگر براي حل كردن اشكال كولر گازي خود به كمك كارشناس نياز داريد، همين حالا درخواست تعمير خود را به صورت آنلاين ثبت كنيد تا كارشناسان حرفه اي و مجرب سرويس تي وي در سريع ترين زمان ممكن، براي هماهنگي با شما تماس بگيرند.

دليل كار نكردن كنترل تلويزيون

اصولا بيشتر ريموت كنترل يا كنترلرهاي لوازم اطراف ما با كمك امواج مادون قرمز كار مي كنند و از اين طريق است كه با تلويزيون ديگر ارتباط برقرار مي كنند. وقتي شما يك ريموت كنترل را به سمت تلويزيون گيرنده نشانه مي رويد و دكمه آن را مي فشاريد و اتفاقي نمي افتد، مطمئن مي شويد كه ريموت كنترل كار نمي كند و از خود خواهيد پرسيد كه چرا كنترل تلويزيون يا كولر گازي كار نمي كند ؟

پاسخ اين سوال شما را مي توان در 3 دليل كار نكردن ريموت كنترل خلاصه كرد:

تمام شدن باطري ريموت كنترل

خرابي ريموت كنترل

مشكل در برد تلويزيون گيرنده

1- همه شدن باطري ريموت كنترل

امكان دارد دليل كار نكردن كنترل هوشمند تلويزيون سامسونگ يا ال جي شما بسيار ساده باشد. قبل از آنكه كلافه شده و ريموت كنترل تلويزيون يا كولر گازي خود را با ضربات محكم دست بشكنيد، بايد باتري هاي آن را بررسي كنيد كه همه نشده باشند. باتري هاي جديد را در كنترل قرار داده و مجددا بررسي كنيد. توجه كنيد كه بيشتر افراد به سراغ باتري هي قديمي مي روند كه از سلامت آن ها و كاركرد 100% آن ها هم هيچ اطميناني ندارند. بايد از يك جفت باتري استفاده نشده براي اينكار كمك بگيريد. اگر اشكال همچنان پابرجا بود بايد گزينه هاي بعدي را بررسي كنيد.

2- خرابي ريموت كنترل

كنترل را به سمت يك راديو روشن نشانه مي رويم و يكي از دكمه هاي كنترل را مي فشاريم. اگر صداي نويز از بلندگوي راديو شنيديد، كنترل سالم است و وگرنه كنترل خراب است.

راه مطمئن تر بررسي كنترل با دوربين است.

روش بررسي ريموت كنترل تلويزيون

اول دوربين موبايل يا عكاسي خود را روشن كرده و چشمي ريموت كنترل را روبروي دوربين قرار دهيد و يكي از دكمه ها را فشار دهيد. اگر نور بنفش يا قرمز از چشمي كنترل ساطع شد، كنترل سالم است. ولي اگر با فشار دادن دكمه كنترل اتفاقي نيفتاد و چشمي هيچ تغييري نكرد و بي رنگ بود، مطمئنا كنترل خراب است.

3- مشكل در برد تلويزيون گيرنده

اگر مشخص شد كه كار نكردن كنترل تلويزيون يا رسيور شما به علت مشكل ريموت نيست، قطعا دليل كار نكردن كنترل كولر گازي يا تلويزيون شما به مشكل تلويزيون گيرنده يعني تلويزيون يا كولر گازي يا رسيور شما مربوط است. اين مشكل مي تواند در دو بخش وجود داشته باشد.

در حالت اول چشمي تلويزيون گيرنده اشكالي دارد كه بايد بررسي كنيد چيزي مانع رسيدن سيگنال مادون قرمز كنترل به چشمي تلويزيون نشده باشد. در حالت دوم مشكل در برد الكترونيكي تلويزيون شماست كه سيگنال را دريافت نمي كند و يا آن را پردازش نمي كند. در هر صورت بايد تا با يك كارشناس ماهر براي بازديد از تلويزيون خود با سرويس تي وي  https://servictv.ir/  هماهنگ كنيد تا اشكال را به صورت اصولي و بدون آسيب به تلويزيون برطرف سازد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۱:۱۱ توسط:sam موضوع:

بيوگرافي بيلي ايليش

بيوگرافي بيلي ايليش

Billie Eilish Pirate Baird O'Connell بيلي ايليش (/ ?a?l?? / EYE-lish؛ [1] متولد 18 دسامبر 2001) خواننده و ترانه سرا آمريكايي است. وي براي اولين بار در سال 2015 با اولين آهنگ خود "Ocean Eyes" مورد توجه قرار گرفت ، بيوگرافي بيلي ايليش كه متعاقباً توسط Darkroom به عنوان شركت تابعه Interscope منتشر شد. اين ترانه توسط برادرش فينئاس اوكانل ، كه با او در موسيقي و برنامه هاي زنده همكاري مي كند ، عكس بيلي ايليش براي پروفايل نوشته و تهيه شده است. اولين EP او ، با من لبخند نزن (2017) با موفقيت روبرو شد و در 15 ، ايالات متحده ، انگليس ، كانادا و استراليا قرار گرفت.

x2_nwut.jpg

اولين آلبوم استوديويي اليش ، وقتي همه خوابيم ، كجا مي رويم؟ (2019) ، اولين بار در بالاي بيلبورد 200 ايالات متحده ، به شماره يك در انگليس رسيد ، و يكي از پرفروش ترين آلبوم هاي سال 2019 شد. پنجمين تك آهنگ آلبوم "Bad Guy" اولين آهنگ شماره يك او در Billboard Hot 100 شد در سال 2020 ، او آهنگ تم "No Time to Die" را براي فيلم جيمز باند به همين نام اجرا كرد ، كه در بالاي جدول تك آهنگ هاي انگلستان قرار گرفت. آهنگ هاي بعدي او "همه چيزهايي كه مي خواستم" ، "آينده من" ، "بنابراين من هستم" و "قدرت شما" در 10 ليست برتر ايالات متحده و انگلستان قرار گرفتند. بهترين آهنگ هاي بيلي ايليش

اليش چندين نشان افتخار دريافت كرده است ، از جمله هفت جايزه گرمي ، دو جايزه موسيقي آمريكايي ، دو ركورد جهاني گينس ، سه جايزه موسيقي ويديويي MTV و دو جايزه بريت. وي جوانترين فرد و دومين فرد در تاريخ است كه چهار رده اصلي گرمي را در همان سال كسب كرده است: بهترين هنرمند جديد ، ركورد سال ، ترانه سال و آلبوم سال. در سال 2019 ، مجله Time او را در ليست افتتاحيه Time 100 Next قرار داد. طبق RIAA ، اليش بيست و ششمين هنرمند داراي گواهينامه بالاترين درجه مجردهاي ديجيتال است ، [2] و يكي از موفق ترين هنرمندان دهه 2010 ، طبق بيلبورد.

بيلي آيليش در سن ?? سالگي در حالي كه هنوز يك نوجوان بود با آهنگ چشمان اقيانوسي در دنياي موسيقي شناخته شد و از آنجايي كه او بسيار جوان و محبوب است چيزهاي زيادي وجود دارد كه جهان از او نمي‌داند. در اينجا ما چند واقعيت ناشناخته درباره اين خواننده محبوب را ذكر كرده‌ايم:

?. او در ?? سالگي نوشتن موسيقي را شروع كرد

 

تبديل شدن به يك نابغه آهنگ‌سازي چيزي نيست كه بتواند يك شبه اتفاق بيفتد، پس معلوم مي‌شود كه بيلي آيليش پس از پيوستن به گروه كر كودكان در لس آنجلس، در سن ?? سالگي شروع به نوشتن كرد و توانست به شهرتي كه حالا دارد دست يابد. او در مصاحبه‌اي با Vogue گفت كه پيوستن به گروه كر به او ياد داد كه چگونه بدون آهنگ، ترانه‌اي كه از قلبش مي‌آيد را بر زبان بياورد و آن را با احساسي كه از اعماق وجودش حس مي‌كند بخواند.

 

?. او داراي سندرم توره است

 

قرار گرفتن در كانون توجه، آن هم براي يك نوجوان نمي‌تواند كار آساني باشد، چه رسد به اينكه شخصي با مسائل شخصي خودش روبرو شود كه قادر به هضم كردن آن نيست. در حين انتشار موزيك ويدئوهاي بيلي، بسياري از بينندگان متوجه مي‌شوند كه او حركات عجيب و غريبي دارد كه باعث مي‌شود در نهايت او را به خاطر اين موضوع مسخره كنند.

هنگامي كه او در مورد اين حواشي و شايعات شنيد، شجاعتي مثال زدني به خرج داد و در مصاحبه‌اي گفت كه دچار سندروم توره (Tourette syndrome) است؛ بيماري كه در آن شخص از خودش صدا و حركات ناخودآگاه عجيبي در مي‌آورد كه كنترلي بر آن‌ها ندارد. آيليش همچنين گفت كه دارد هر روز بيشتر در مورد چگونگي كنترل و مدارا با اين بيماري ياد مي‌گيرد.

 

?. او به مدرسه نرفته است

 

اگرچه بيلي در سن ?? سالگي به گروه كر لس آنجلس پيوست، اما اعلام كرده است كه او و برادرش فينياس توسط والدينشان در خانه تمامي موارد لازم را آموزش ديده و هرگز به مدرسه نرفته‌اند. آن‌ها همه مباحث مربوط به مدارس ابتدايي را فرا گرفتند، اما والدين آن‌ها بيشتر از چيزهاي ديگر بر جنبه موسيقي توجه داشته و سعي كرده‌اند تا دو فرزندشان بيشتر از هر چيزي موسيقي را از پايه ياد بگيرند!

بيلي در مصاحبه‌اش با Vogue گفت كه با تحصيل در خانه، او و برادرش زمان بيشتري براي تمركز روي يادگيري موسيقي و ساير علاقه‌هاي خود داشته‌اند كه قطعاً در طولاني مدت براي هر دوي آنها موثر بوده است.

 

?. برادر او اغلب در نوشتن موسيقي به بيلي آيليش كمك مي كند

 

برادر بيلي، فينياس نه تنها يكي از نزديكترين دوستان او است، بلكه در تمامي موسيقي‌هاي شگفت انگيزي كه از او مي‌شنويم نيز كمك بزرگي محسوب مي‌شود! او تمام ?? آهنگ موجود در آلبوم بيلي با عنوان «وقتي همه خواب هستيم، به كجا مي‌رويم؟» را نوشته و توليد كرده است. فينياس تمايل دارد آهنگ‌هايي بنويسد كه به احساسات بيلي بيشتر از هرچيز ديگري نزديك باشد!

?. او براي جلوگيري از صحبت پيرامون اندامش لباس هاي بگ و بسيار گشاد مي پوشد

 

در بازار موسيقي امروز جهان، پوشيدن لباس‌هاي بدن نما و حواشي دنياي مجازي در مورد اندام و سبك لباس خواننده‌ها حسابي داغ است و اين چيزي است كه بيلي قبل از ورود به صنعت موسيقي درباره‌اش مي‌دانست.

او علاوه بر داشتن صداي آواز بي نظيرش، بيشتر به دليل داشتن لباس‌هاي عجيب و غريب و گشادش شناخته مي‌شود، اما در حقيقت معلوم شد كه او براي دوري كردن از جلب توجه با لباس‌هاي بدن نما و صحبت مردم درباره بدنش اين لباس‌هاي خاص و عجيب را انتخاب مي‌كند و عاشق لباس‌ها و سبك و استايلش است و دوست دارد با سبك خاص خودش ديده و شناخته شود.

?. او از طرفداران جاستين بيبر است

 

همه در يك مقطع زندگي خود طرفدار جاستين بيبر بوده‌اند، درست است؟ بيلي از كودكي طرفدار بزرگ جاستين بيبر بوده و در خيلي از مصاحبه‌هايش در اين مورد صحبت كرده و همچنان هم او را دنبال مي‌كند. در حال حاضر بيلي و جاستين دوستان بسيار نزديكي با هم هستند! جاستين حتي در مصاحبه راديويي با زين لاو اظهار داشت كه نسبت به بيلي احساس مسئوليت مي‌كند و براي حفظ امنيت و محافظت از او هر كاري انجام مي‌دهد

منبع: شبكه اجتماعي پرسش و پاسخ يك سوال


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۰:۲۲ توسط:sam موضوع:

انتخاب بين NVR و VMS : براي سيستم نظارت تصويري شما كدام انتخاب بهتري است؟

انتخاب بين NVR و VMS : براي سيستم نظارت تصويري شما كدام انتخاب بهتري است؟

 

هر دو دستگاه NVR و VMS براي حفظ و كار بر روي داده هاي تصويري دستگاههاي مطمئني هستند. ولي معايب و مزايايي نيز براي هركدام وجود خواهد داشت كه مي توان يكي را بر ديگري با توجه به جايگاه و شرايط ويژه انتخاب كرد. اين موضوع را تحت 5 عنوان بيشتر توضيح مي دهيم :

  • سادگي نصب و راه اندازي :

هميشه تقريبا استفاده و راه اندازي يك دستگاه NVR راحت تر از سيستم VMS خواهد بود. يكي از علتها شايد عدم وجود نرم افزار خاصي باشد كه حتما بايد نصب شود يا پيچيدگي كمتر كار با نرم افزار داخلي دستگاههاي NVR باعث مي شود در اين مورد گزينه برتر باشد. در واقع سيستمهاي VMS شباهت بسياري با سرورهاي كامپيوتري خواهد داشت.

براي سيستمهاي كوچكتر كه زير 200 دوربين مداربسته در آنها استفاده شده است معمولا كاربران بيشتر سمت NVR ها مي روند. اما اين نكته هم اهميت دارد كه در اين سطح بايد از NVR خوب و مناسب و سيستم كاملي استفاده شود. از آنجايي كه حداقل 60 درصد بودجه كل كار مرتبط با اين قسمت كار خواهد بود شايد بهترباشد كاربر كمي در انتخاب محتاطانه برخورد نمايد و به فكر محدوديتهاي آينده نيز باشد.

براي سيستمي با تقريبا 2000 دوربين مدار بسته شايد بصرفه ترين حالت خريد ده دستگاه NVR 200 كاناله باشد. اين راهكار ذاتا پيچيده تر و كمي گران خواهد بود اما با افزايش تكنولوژي و افزايش سادگي كار شايد قابل چشم پوشي باشد. ولي بايد قيد بسياري از قابليتهاي هوشمند و مديريت تصوير و .. را بزنيد.

  • پشتيباني و سازگاري :

وقتي يك دستگاه NVR  از برندي خريداري مي شود بدليل طراحي و مشخصات بهينه دستگاه براي استفاده در موقعيت ويژه عملا پشتيباني و سازگاري بهتري خواهد داشت. گارانتيهاي اين محصولات هم معمولا سريعتر و راحت تر به تعمير يا تعويض و عيب يابي دستگاهها منتهي مي شود.

معمولا نرم افزارهاي بروزرساني NVR ها بدليل محبوبيت بيشتر سريعتر بروز شده و بروزرسانيها كمتر باعث بهم ريختگي سيستمها مي شود و كمتر از دستگاههاي VMS نياز به هماهنگي بين محصولات در سيستم نظارت تصويري خواهد داشت.

  • ابعاد و توسعه راهكار:

فرض كنيد وقتي شما از دستگاه NVR با پشتيباني حداكثر 200 دوربين مدار بسته استفاده مي كنيد و يكباره به بيش از 200 دوربين نياز داشته باشيد. آنگاه اگر بخواهيد به 200 دوربين مداربسته در سيستم نظارت تصويري 3 دوربين ديگر هم اضافه كنيد عملا مجبوريد دستگاه NVR ديگري نيز خريداري نماييد تا كانالهاي خالي مورد نياز دوربينهاي مدار بسته را تامين نماييد. حالا فرض كنيد شما NVR اي با 8 كانال خريديد. آيا تضميني وجود دارد كه چند سال ديگر نخواهيد 10 دوربين ديگر اضافه كنيد؟!

باز محدوديتهاي ديگري نيز در پيش روست. فرض كنيد اگر بيش از تعداد هاردديسكي كه بر روي NVR پشتيباني مي شود در آينده نياز باشد باز شما محدوديت خواهيد داشت. اين عوامل شما را مجبور به اضافه كردن مداوم تعداد دستگاههاي NVR مي كند.

  • كارايي :

اين عنوان مهمتر از بقيه است. اما خلاصه ماجرا اين است كه دستگاههاي NVR بيشتر براي سيستمهاي نظارت تصويري كوچك كاربرد دارند. از VMS ها اغلب در سيستمهاي بزرگتر با تعداد كاربران(ناظرين امنيتي و مديران) بيشتر استفاده مي شود. بنابراين بازهم ميزان معايب و منافع به اندازه سيستم نظارت تصويري مورد استفاده شما و برنامه كاري مد نظرتان بر مي گردد.

اگر بفكر استفاده از سيستمهاي كنترل دسترسي و يكپارچه سازي اين سيستمهاي امنيتي با سيستم نظارت تصويري هستيد بهتر است از VMS ها استفاده نماييد.

اگر نياز به داشتن پنلها و مانيتورهاي متعددي براي نظارت بر محيط داشتيد بهتر است از VMS ها استفاده كنيد. زيرا دستگاههاي NVR كمي آن هم اخيرا وارد بازارها شده اند كه بتوانند مانيتورهاي متعدد يا پنل تصوري ديواري را پشتيباني كنند. البته منظورمان اين است كه اگر از مانيتورها و ال سي دي هاي ديواري هم كنار NVR استفاده كنيد در ابعاد و اندازه تصاوير محدوديت خواهيد داشت. در واقع دستگاه VMS براي اين مقاصد حرفه اي تر و قابليتهاي بهتري ارائه مي نمايد.

  • مهاجرت

منظورمان از اين عنوان عبور از سيستمهاي قديميتر به سيستمها و سخت افزارهاي بروزتر است. در سيستمهاي NVR محور، تقريبا اينكار نشدني است اما شايد در آينده نزديك امكان ارتقاء و يكپارچه سازي دستگاههاي قديمي با جديد بوجود آيد.

در سيستمهاي VMS نرم افزار محور، تقريبا به هر شكلي مي توانيد تجهيزات را بروز يا تغيير دهيد. زيرا نرم افزارهاي نصب شده بر روي اين تجهيزات براحتي قابل تغيير، ارتقاء و سازگاري جديد خواهند بود.

تصميم نهايي را خودتان بگيريد

در پايان بايد بگوييم كه هيچ قانون معيني وجود ندارد زيرا همه چيز به اندازه فعلي، ابعاد آينده سيستم و از همه مهمتر به نوع كاري كه از سيستم نظارت تصويري مي خواهيد بر مي گردد.

  1. دوربين مداربسته
  2. قيمت دوربين مداربسته
  3. خريد دوربين مداربسته
  4. دوربين مدار بسته

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۳:۰۵ توسط:sam موضوع:

آشنايي با نحوه اجاره كوتاه مدت آپارتمان در استانبول

 

آپارتمان هاي اجاره اي در استانبول هم با اهداف توريستي و هم كاري، همواره از سوي مسافران مورد استقبال قرار مي گيرند. ممكن است شخصي براي انجام كارهاي تجاري، بازديد از نمايشگاه و يا موارد درماني براي مدت كوتاهي به استانبول سفر كرده باشد، در اينصورت به جاي صرف هزينه هاي هنگفت اقامت در هتل، مي تواند گزينه اي بهتر مثل اجاره روزانه آپارتمان در استانبول را انتخاب كند.

 

آشنايي با نحوه اجاره كوتاه مدت آپارتمان در استانبول

 

تركيه و علي الخصوص شهر استانبول، تقريبا در سراسر طول سال ميليون­ها مسافر و گردشگر ميپذيرد. چرا كه اين كشور براي تمام سلايق، جذابيت هاي ويژه و منحصر به فردي دارد. برخي از اين مسافران مايل به اجاره ماهيانه آپارتمان در استانبول هستند. بخشي زيادي از اين گردشگران ايراني هستند و چنانچه قرار باشد به مدت چند هفته يا چند ماه در استانبول بمانند، ترجيح مي دهند به جاي اقامت در هتل هاي گران قيمت، خانه يا آپارتماني را به صورت كوتاه مدت اجاره كنند، به اين ترتيب هزينه ي اقامت نيز به ميزان قابل توجهي كاهش مي يابد.

q2_quhb.jpg

اجاره كوتاه مدت آپارتمان در استانبول

حتي آپارتمان­هايي در اين شهر هستند كه به صورت روزانه هم به اجاره داده ميشوند، مثلا اگر با جمعي از دوستانتان ميخواهيد يك دورهمي فوق العاده را كنار هم تجربه كنيد ميتوانيد به گزينه اجاره روزانه آپارتمان فكر كنيد. اين آپارتمانها اغلب تك خوابه هستند، اما شما ميتوانيد به نسبت تعداد نفراتي كه هستيد واحد مناسبي را اجاره كنيد. ميليونها گردشگر در طول سال از اين شهر ديدن ميكنند، كه يكي از انتخابهاي جذاب و مقرون به صرفه براي آن ها ميتواند اجاره هفتگي آپارتمان در استانبول باشد.

پس اگر ميخواهيد هم حركتي اقتصادي زده باشيد و هم آرامش حضور در يك خانه را حس كنيد ميتوانيد به گزينه اجاره كوتاه مدت يك آپارتمان مبله در استانبول فكر كنيد.

مناطق مناسب براي اجاره كوتاه مدت آپارتمان در استانبول

 

شهر استانبول محله ها و ايلچه هاي مختلفي دارد كه براي اقامت، هر چند كوتاه مدت جاهاي فوق العاده بكر و زيبايي هستند. اگر به فكر اجاره كوتاه مدت آپارتمان در استانبول هستيد، پيش از هر اقدامي بايد تصميم بگيريد كه كدام محله را ميخواهيد براي اجاره آپارتمان انتخاب كنيد.

 

در اين مورد هم بهتر است گزينه هاي مختلفي را مورد بررسي قرار دهيد. ممكن است قصد داشته باشيد در منطقه ساحلي آپارتمان اجاره كنيد و يا تاريخي و قديمي، شايد بخواهيد در قسمت آسيايي باشيد و يا اروپايي. و كلي گزينه هاي مختلف را ميتوانيد در نظر بگيريد و در نهايت با توجه به سليقه و نياز خود اقدام به اجاره كنيد.

يكي از مناطق پيشنهادي ما ب شما جهت اجاره كوتاه مدت آپارتمان در استانبول، منطقه ي بيليك دوزو مي باشد. چرا كه يكي از مناطقي است كه به فرودگاه هاي اين شهر بسيار نزديك بوده و آپارتمان هاي نوساز و مدرني هم دارد. از طرفي به بزرگراه E5 و متروبوس هم دسترسي مناسبي  نسبت به ساير مناطق دارد.

علاوه بر اين قيمت اجاره ي كوتاه مدت آپارتمان در اين منطقه بسيار اقتصادي و معقول مي باشد. اين آپارتمان هاي اجاره اي را هم ميتوانيد براي طولاني مدت اجاره كنيد و هم از اجاره كوتاه مدت آن ها، در حد چند روز، چند هفته و يا چند ماه استفاده كنيد.

مزاياي اجاره كوتاه مدت آپارتمان در استانبول

 

آپارتمان هاي اجاره اي در استانبول هم به هدف توريستي و هم كاري، همواره از سوي مسافران و گردشگران مورد استقبال قرار مي گيرند. ممكن است شخصي براي انجام كارهاي تجاري، بازديد از نمايشگاه و يا موارد درماني، گردشگري و... براي مدت كوتاهي به استانبول سفر كرده باشد، در اينصورت به جاي صرف هزينه هاي هنگفت اقامت در هتل، مي تواند گزينه اي بهتر مثل اجاره روزانه آپارتمان در  شيشلي استانبول را انتخاب كند.

بيشتر اين آپارتمان هايي كه به صورت كوتاه مدت در استانبول به اجاره داده ميشوند، مبله بوده و با وسايل و امكانات كامل در اختيار مسافران قرار مي گيرند. بنابراين اگر نميخواهيد همه وعده هاي غذايي خود را در رستورانها صرف كنيد، حتي مي توانيد خودتان به راحتي، اقدام به آشپزي كنيد.

شما در اين آپارتمان ها به راحتي مي توانيد همراه با ? يا ? نفر ديگر اقامت كنيد و به اين ترتيب اجاره كوتاه مدت اين واحد ها از لحاظ اقتصادي مناسب بودجه ي شما خواهد بود.

آپارتمان هايي كه به اين صورت اجاره داده ميشوند، همگي داراي بهترين امكانات رفاهي و امنيتي هستند. نگهباني ?? ساعته ، استخر ، باشگاه ورزشي و خيلي امكانات ديگر كه از يك هتل ? ستاره انتظار داريد را مي توانيد در بسياري از اين آپارتمانهاي اجاره اي هم ببينيد.

 

شما مي توانيد با اجاره ي آپارتماني در استانبول يك سفر امن و آسوده را در اين شهر تجربه كنيد. اجاره آپارتمان در استانبول عمدتا به دو روش مختلف انجام مي پذيرد: اجاره كوتاه مدت(روزانه، هفتگي، ماهانه) و يا سالانه. افراد با توجه به مدت زماني كه تصميم دارند در اين شهر بمانند، مي توانند يكي از اين دو مورد را انتخاب كرده و براي اجاره آن اقدام نمايند.

همچنين جهت اقامت شما در اين آپارتمانها به منظور پيشگيري از هر نوع سوء استفاده­ي احتمالي، قراردادي به مدت تعيين شده بسته خواهد شد تا با آرامش بيشتري بتوانيد از لحظه لحظه ي حضورتان در اين شهر زيبا و جذاب لذت ببريد. اميدواريم سفر و اقامتي ايمن و سرشار از خاطرات خوش به اين شهر داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۶:۲۱ توسط:sam موضوع:

سيني كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي دارد؟

سيني كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي دارد؟

s1_ux3g.jpg

آيا تاكنون تجربه كار كشاورزي و كشت محصول را داشته‌ايد؟ بسياري از افراد به اين نتيجه رسيده‌اند كه كشاورزي در ايران بسيار سخت و طاقت‌فرسا است؛ در حالي كه با استفاده از روش‌هاي مدرن و پيشرفته مي‌توان بسياري از اين مشكلات را حل كرد. كشاورزي با سيني كشت هيدروپونيك يكي از همين روش‌هاي مدرن است!

حال شايد از خود بپرسيد كه كشت هيدروپونيك چيست؟ اين روش چه مزايايي نسبت به ساير روش‌ها دارد؟ ما در اين مقاله مي‌خواهيم به تمامي اين سوالات پاسخ دهيم و در آخر بهترين سيني كشت هيدروپونيك را به شما معرفي كنيم؛ پس تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد...

 

كشاورزي هيدروپونيك چيست؟

به منظور تعريف كشاورزي هيدروپونيك به صورت خيلي ساده بايد بگوييم: هيدروپونيك يك روش مدرن براي كشت و كار است كه به جاي خاك از مايع مغذي استفاده مي‌كند! يعني در اين نوع از كشاورزي، هيچ اثري از خاك وجود ندارد و به همين دليل، مشكلات مرتبط با آن نيز وجود نخواهد داشت!

جالب است كه به اين روش كشاورزي، آب كشت نيز مي‌گويند كه براي انجام آن به سيني كشت هيدروپونيك نياز داريم. اين سبدها از جنس مواد پلي پروپيلن هستند كه ويژگي‌هاي منحصربفردي دارند.

استفاده از سيني كشت هيدروپونيك چه مزايايي دارد؟

در سال‌هاي اخير توجه به كشاورزي هيدروپونيك به شدت افزايش يافته است. چراكه مزاياي آن باعث شده است كه كشاورزان سنتي به سمت استفاده از اين روش براي كشت انواع گياهان روي آورند. برخي از مزاياي استفاده از روش آب كشت براي كشاورزي شامل موارد زير است:

1- كنترل دقيق‌تر عواملي مانند نور، دما و رطوبت

از جمله مهم‌ترين مزاياي استفاده از سيني كشت هيدروپونيك مي‌توان به قابليت كنترل شرايط محيطي مانند نور، دما و رطوبت اشاره كرد. در حقيقت، اين سبدها آنقدر سبك هستند كه قرار گرفتن آن‌ها روي هم و همچنين جابه‌جايي آن‌ها بسيار راحت خواهد بود؛ به همين دليل، مي‌توان كشت گلخانه‌اي را با كنترل تمامي اين عوامل راه‌اندازي كرد.

2- متناسب با شرايط آب و هوايي كشور ايران

همان‌طور كه مي‌دانيد، كشور ما داراي آب و هوايي گرم و خشك است و كشاورزي كردن در چنين شرايطي دشواري‌هاي خاص خود را دارد. با اين حال، مهندسان موفق به طراحي و ساخت سيني كشت هيدروپونيك شده‌اند كه كاملا متناسب با شرايط آب و هوايي ايران است. اين سبدها داراي استحكام بالايي بوده و بازدهي كشت محصول نيز در آن‌ها بالا است.

3- صرفه‌جويي در مصرف آب

كمبود آب نيز از جمله معضلات بزرگ بخش كشاورزي است كه بسياري از صنايع مرتبط با آن را نيز دچار مشكل كرده است. اما سبد كشت هيدروپونيك طوري طراحي شده است كه مقدار آب كمتري مصرف كند. در حقيقت، مهندسان تمام تلاش خود را كرده‌اند تا اين سبدها با آب كمتر، بتوانند محصولات بيشتري توليد كنند.

 

s2_ocds.png

4- افزايش بازدهي كشاورزي

شايد برايتان جالب باشد كه بازدهي كشاورزي با استفاده از سيني كشت هيدروپونيك به طور قابل ملاحظه‌اي افزايش پيدا مي‌كند. عدم استفاده از خاك، صرفه جويي در مصرف آب، قابليت افزايش حجم كشت و همچنين عدم نياز به انواع سموم و كود شيميايي سبب شده است كه از نظر اقتصادي بتوان يك كشاورزي مقرون به صرفه را شروع كرد.

اكنون سوال اصلي اينجاست كه اين سبدهاي كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي بايد داشته باشند؟ براي خريد يك سبد باكيفيت چه كاري بايد انجام دهيم؟ در بخش بعد مي‌خواهيم باكيفيت‌ترين شركت توليد كننده سيني كشت هيدروپونيك را به شما معرفي كنيم...

پارس صنعت؛ توليد كننده سيني‌هاي كشت هيدروپونيك در ايران

شركت پارس صنعت يكي از قديمي‌ترين توليد كنندگان انواع گرانول‌ها و سبدهاي كشاورزي است كه امروزه به توليد سيني كشت هيدروپونيك نيز پرداخته است. بررسي‌هاي ما نشان مي‌دهد كه اين سبدها از نظر كيفيت و قيمت نيز بسيار مناسب هستند.

از جمله ويژگي‌هاي سيني هيدروپونيك پارس صنعت بايد به استحكام بالا، مقاومت در برابر مواد شيميايي، طراحي دقيق و استفاده از مواد اوليه مرغوب اشاره كرد. شما نيز مي‌توانيد براي خريد اين محصول با قيمت مناسب و بدون واسطه با كارشناسان پارس صنعت تماس بگيريد...

 

parsanat.com/خريد-سيني-علوفه-هيدروپونيك/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۳:۰۲ توسط:sam موضوع:

سيني كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي دارد؟

سيني كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي دارد؟

s1_ux3g.jpg

آيا تاكنون تجربه كار كشاورزي و كشت محصول را داشته‌ايد؟ بسياري از افراد به اين نتيجه رسيده‌اند كه كشاورزي در ايران بسيار سخت و طاقت‌فرسا است؛ در حالي كه با استفاده از روش‌هاي مدرن و پيشرفته مي‌توان بسياري از اين مشكلات را حل كرد. كشاورزي با سيني كشت هيدروپونيك يكي از همين روش‌هاي مدرن است!

حال شايد از خود بپرسيد كه كشت هيدروپونيك چيست؟ اين روش چه مزايايي نسبت به ساير روش‌ها دارد؟ ما در اين مقاله مي‌خواهيم به تمامي اين سوالات پاسخ دهيم و در آخر بهترين سيني كشت هيدروپونيك را به شما معرفي كنيم؛ پس تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد...

 

كشاورزي هيدروپونيك چيست؟

به منظور تعريف كشاورزي هيدروپونيك به صورت خيلي ساده بايد بگوييم: هيدروپونيك يك روش مدرن براي كشت و كار است كه به جاي خاك از مايع مغذي استفاده مي‌كند! يعني در اين نوع از كشاورزي، هيچ اثري از خاك وجود ندارد و به همين دليل، مشكلات مرتبط با آن نيز وجود نخواهد داشت!

جالب است كه به اين روش كشاورزي، آب كشت نيز مي‌گويند كه براي انجام آن به سيني كشت هيدروپونيك نياز داريم. اين سبدها از جنس مواد پلي پروپيلن هستند كه ويژگي‌هاي منحصربفردي دارند.

استفاده از سيني كشت هيدروپونيك چه مزايايي دارد؟

در سال‌هاي اخير توجه به كشاورزي هيدروپونيك به شدت افزايش يافته است. چراكه مزاياي آن باعث شده است كه كشاورزان سنتي به سمت استفاده از اين روش براي كشت انواع گياهان روي آورند. برخي از مزاياي استفاده از روش آب كشت براي كشاورزي شامل موارد زير است:

1- كنترل دقيق‌تر عواملي مانند نور، دما و رطوبت

از جمله مهم‌ترين مزاياي استفاده از سيني كشت هيدروپونيك مي‌توان به قابليت كنترل شرايط محيطي مانند نور، دما و رطوبت اشاره كرد. در حقيقت، اين سبدها آنقدر سبك هستند كه قرار گرفتن آن‌ها روي هم و همچنين جابه‌جايي آن‌ها بسيار راحت خواهد بود؛ به همين دليل، مي‌توان كشت گلخانه‌اي را با كنترل تمامي اين عوامل راه‌اندازي كرد.

2- متناسب با شرايط آب و هوايي كشور ايران

همان‌طور كه مي‌دانيد، كشور ما داراي آب و هوايي گرم و خشك است و كشاورزي كردن در چنين شرايطي دشواري‌هاي خاص خود را دارد. با اين حال، مهندسان موفق به طراحي و ساخت سيني كشت هيدروپونيك شده‌اند كه كاملا متناسب با شرايط آب و هوايي ايران است. اين سبدها داراي استحكام بالايي بوده و بازدهي كشت محصول نيز در آن‌ها بالا است.

3- صرفه‌جويي در مصرف آب

كمبود آب نيز از جمله معضلات بزرگ بخش كشاورزي است كه بسياري از صنايع مرتبط با آن را نيز دچار مشكل كرده است. اما سبد كشت هيدروپونيك طوري طراحي شده است كه مقدار آب كمتري مصرف كند. در حقيقت، مهندسان تمام تلاش خود را كرده‌اند تا اين سبدها با آب كمتر، بتوانند محصولات بيشتري توليد كنند.

 

s2_ocds.png

4- افزايش بازدهي كشاورزي

شايد برايتان جالب باشد كه بازدهي كشاورزي با استفاده از سيني كشت هيدروپونيك به طور قابل ملاحظه‌اي افزايش پيدا مي‌كند. عدم استفاده از خاك، صرفه جويي در مصرف آب، قابليت افزايش حجم كشت و همچنين عدم نياز به انواع سموم و كود شيميايي سبب شده است كه از نظر اقتصادي بتوان يك كشاورزي مقرون به صرفه را شروع كرد.

اكنون سوال اصلي اينجاست كه اين سبدهاي كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي بايد داشته باشند؟ براي خريد يك سبد باكيفيت چه كاري بايد انجام دهيم؟ در بخش بعد مي‌خواهيم باكيفيت‌ترين شركت توليد كننده سيني كشت هيدروپونيك را به شما معرفي كنيم...

پارس صنعت؛ توليد كننده سيني‌هاي كشت هيدروپونيك در ايران

شركت پارس صنعت يكي از قديمي‌ترين توليد كنندگان انواع گرانول‌ها و سبدهاي كشاورزي است كه امروزه به توليد سيني كشت هيدروپونيك نيز پرداخته است. بررسي‌هاي ما نشان مي‌دهد كه اين سبدها از نظر كيفيت و قيمت نيز بسيار مناسب هستند.

از جمله ويژگي‌هاي سيني هيدروپونيك پارس صنعت بايد به استحكام بالا، مقاومت در برابر مواد شيميايي، طراحي دقيق و استفاده از مواد اوليه مرغوب اشاره كرد. شما نيز مي‌توانيد براي خريد اين محصول با قيمت مناسب و بدون واسطه با كارشناسان پارس صنعت تماس بگيريد...

 

parsanat.com/خريد-سيني-علوفه-هيدروپونيك/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۲:۴۵ توسط:sam موضوع: