سلام باران سلام باران .

سلام باران

درباره فروشگاه اينترنتي خانه سلام

درباره  فروشگاه اينترنتي خانه سلام

 

خانه سلام فروشگاه اينترنتي لوازم خانگي با بهترين قيمت و كيفيت عالي

بوش Bosch

پيشينه بوش

رابرت بوش در سال 1886 شركت بوش Bosch را در شهر اشتوتگارت آلمان تاسيس كرد و از آن سال در زمينه توليد و خدمات الكترونيك و مكانيك لوازم خانگي و صنعتي فعال است. برند بوش از سال‌هاي دور در ايران شناخته شده بود و حالا در سال‌هاي دهه 1390 با تحريم‌هاي جدي كشورمان، هم‌چنان لوازم خانگي برقي بوش، سرسپرده‌هاي خاص خود را دارد زيرا عمر اين محصولات بالاست و با‌كيفيت خوب از زمان چيدن جهيزيه تا جهازبرون دختر يا عروس‌تان براي شما كار مي‌كنند.

برند لوازم خانگي سامسونگ Samsung

پيشينه سامسونگ:

سامسونگ يك برند لوازم خانگي كره‌‌اي است كه از سال  1938 تاسيس شد و به صادرات فرآورده‌هاي دريايي پرداخت، سپس در دهه 1950 و 1960 وارد بيمه عمر وو منسوجات شد در دهه 1970 تلويزيون سياه و سفيد ساخت و كم‌كم توليد لوازم خانگي ديگر را آغاز كرد، سپس در دهه 2000 به بازار موبايل و لوازم ارتباطي هم وارد شد. و در دهه اخير رقيب سرسخت برندهاي مشهور دنيا از جمله اپل شده است.

چرا سامسونگ معروف است؟

سامسونگ در زبان كره‌اي يعني 3 ستاره و اين شركت  از سال 2000 به بعد رشد چشم‌گيري در كل دنيا داشته است. سامسونگ در سال ‌2005 از ديدگاه Businessweek به عنوان برترين توليدكننده لوازم برقي شناخته شده است

بهترين‌هاي سامسونگ: سامسونگ تلويزيون و يخچال‌هاي بسيار خوبي دارد.

به سامسونگ اعتماد كنيم؟ بله سامسونگ در سال‌هاي اخير پيش‌رفت‌هاي زيادي در تمام شاخه‌هاي توليد لوازم خانگي خود داشته است و براي جلب اطمينان مصرف كننده تيم تحقيق و توسعه‌اي قوي دارد و هنگامي كه در سال 2016 باتري گوشي‌هاي نوت 7 آتش گرفت، مديران شركت سامسونگ به رسم عذرخواهي از مصرف‌كنندگان روي استيج به مردم تعظيم عذرخواهي كردند

سامسونگ را از كجا بخريم؟ 

در حال حاضر نمايندگي رسمي براي محصولات سامسونگ وجود ندارد اما شركت‌هايي هستند كه لوازم خانگي سامسونگ را از طريق واسطه‌ها وارد مي‌كنند.

بازار لوازم خانگي تهران يا شهرستان‌ها: در بازارهاي بومي هر شهر لوازم خانگي سامسونگ را به راحتي مي‌يابيد اما بايد ببينيد چه مدلي با چه قيمتي موجود در فروشگاه موجود است و با نيازهاي شما سازگاري دارد؟

سايت‌هاي فروش اينترنتي: سايت‌هاي فروش لوازم خانگي هنوز لوازم برقي سامسونگ را عرضه مي‌كنند كه در اين سايت‌ها مي‌توانيد قابليت‌هاي انواع لواز خانگي برقي سامسونگ را با هم مقايسه و بررسي كنيد.

بازارهاي غرب و جنوب كشور: در بازارهاي مرزهاي غربي و جنوب كشور، لوازم خانگي سامسونگ به وفور پيدا مي‌شوند اما بايد خريداري هوشمندي باشيد، تا جنس مشكل‌داري به شما فروخته نشود.

برند لوازم خانگي ال‌ جي LG

پيشينه ال جي:

شركت ال جي در سال 1958 با نام گلداستار و گلدات در كره تاسيس شد و توليدات الكترونيكي خود را با تلويزيون سياه و سفيد شروع كرد. در سال 1995 نام اين شركت به ال جي تغيير يافت. انواع محصولات خانگي ال‌جي توسط شركت گلديران در كشور ضمانت شد و در سال‌هاي تحريم، با سختي‌هاي موجود هنوز اين محصولات در كشور ما به فروش مي‌رسد.

برند لوازم خانگي تفال 

پيشينه تفال:

شركت فرانسوي تفال در سال 1956 در فرانسه تاسيس شد و به توليد لوازم برقي كوچك و لوازم آشپزي پرداخت

چرا تفال معروف است؟

لوازم خانگي تفال در زمينه لوازم برقي آشپزخانه سال‌هاست امتحان خود را پس داده است و مي‌توانيد ست كاملي را از محصولات اين برند براي آشپزخانه خانه بخت‌تان بخريد. لوازم تفال بيشتر حالت كلاسيك دارند

بهترين‌هاي تفال:

هنوز هيچ برندي خارجي‌اي نتوانسته پلوپز و اتوهاي تفال را شكست دهد.

به تفال اعتماد كنيم؟

تفال كه امتمحان خود را در زمينه محصولات برقي آشپزخانه سال‌هاست كه پس داده  اما براي اطمينان بيشتر مي‌توانيد براي ضمانت كالاي مورد نظرتان اطلاعات دقيق را از دفتر فروش فعال تفال بپرسيد

تفال را از كجا بخريم؟ 

در حال حاضر نمايندگي رسمي براي محصولات تفال در ايران وجود ندارد اما شركت‌هايي هستند كه محصولات تفال را به كشور  وارد مي‌كنند كه با كمي جستجو در اينترنت آنها را پيدا مي‌كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۰:۲۷ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :