سلام باران سلام باران .

سلام باران

مزاياي طراحي بيوفيليك در محيط كاري

مزاياي طراحي بيوفيليك در محيط كاري

شكي نيست كه بازده و بهره‌وري يك كسب‌وكار به سلامت روحي و جسمي نيروي كار گره خورده است. به همين دليل سازمان‌هاي امروزي به دنبال ايجاد فضاي كاري دوستانه و صميمي براي نيروي انساني خود هستند. طراحي بيوفيليك با كمك شركت‌هاي طراح و مجري فضاي سبز راهكارهاي طبيعت‌گرايانه‌اي براي اين منظور ارائه كرده است. در ادامه با اين راهكارها آشنا مي‌شويم.

طراحي بيوفيليك به چه معني است؟

m2_2ni2.png

متن جايگزين: طراحي بيوفيليك | شركت ايده سبز

زندگي شهري با تمام جذابيت‌هايش خيلي زودتر از آن‌چه پيش‌بيني مي‌شد انسان را دچار كسالت كرده است. شايد در ظاهر صنعتي شدن زندگي مارا آسان‌تر كرده باشد؛ اما چيزهاي بسياري نيز از ما دريغ مي‌كند. چيزهاي ارزشمندي چون سلامت روحي و جسمي! انسان در عصر صنعت به ماشيني تبديل شده كه تمام نيازهاي فرامادي او به حاشيه رفته و ناديده گرفته مي‌شود. به عقيده معماران منظر و برنامه‌ريزان شهري، شهرهاي بيوفيلي راه‌حل نجات انسان مدرن از مشكلات روحي و جسمي ناشي از قطع ارتباط با طبيعت هستند.

ازنظر مفهوم لغتي، بيو به معناي "زندگي با عناصر زنده" و فيليا به معناي "عشق" است. در طراحي بيوفيليك تلاش مي‌شود شهرها به جايي مناسب براي گياهان سبز و ساير موجودات زنده مبدل شوند. مسئله جالب درباره طراحي بيوفيليك آن است كه در حال تبديل شدن به يك سبك زندگي است. معماري سبز يكي از اجزاي طراحي بيوفيليك است كه در طراحي دكوراسيون داخلي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

مزاياي معماري سبز در محيط كاري

 

متن جايگزين: مزاياي معماري سبز | شركت ايده سبز

كارمندان زمان زيادي از روز (غالباً مفيدترين زمان طي روز) خود را در محل كار سپري مي‌كنند. بر همين اساس نياز است كه در محيط شركت يك منبع آرامش و انرژي براي نيروي كار وجود داشته باشد. بيوفيليك با توجه به شناختي كه از احتياجات انسان و مزاياي معماري سبز دارد، به‌كارگيري آن را ضروري مي‌داند.

خوشبختانه كارفرماهاي امروزي متوجه اهميت نيروي انساني نه تنها به عنوان يك جزء سيستم، بلكه به عنوان هويت‌هاي انفرادي شده‌اند. اين مسئله موجب توجه بيشتر به تلاش براي به‌وجود آوردن حس تعلق در نيروي كار گشته. در ادامه به تعدادي از مزاياي معماري سبز در محيط كاري اشاره شده:

  • صرفه‌جويي در انرژي

گياهان با ايجاد عايق دمايي، درجه? هواي محيط را تعديل كرده و نياز به سيستم‌هاي سرمايشي و گرمايشي را كاهش مي‌دهند. همچنين سيستم آبياري در معماري سبز به‌گونه‌اي طراحي مي‌شود كه آب مازاد ساختمان را صرف آبياري گياهان سيستم كند. سيستم آبياري گياهان در شبكه فضاي سبز ساختمان مي‌تواند از آب باران و برف تغذيه شود.

  • ايجاد عايق صوتي

اكثر مراكز اداري در مركز شهر واقع هستند. و اين يعني قرار گرفتن مداوم كارمندان در معرض آلودگي صوتي. شلوغي و سروصدا يكي از مشكلات بزرگ محيط‌هاي كاري واقع در مراكز شهري است. طراحي بيوفيليك مي‌گويد يك ساختمان سبز مي‌تواند تا حد زيادي آلودگي صوتي محل كار را كاهش دهد. گياهان به‌طور طبيعي قابليت جذب صداهاي اضافي محيط را دارند.

  • بهبود كيفيت هوا

آلودگي به يك معضل بزرگ در شهرها تبديل شده. باوجود تلاش شهرداري‌ها براي ايجاد فضاي سبز و محوطه سازي به‌منظور كاهش ميزان آلودگي، همچنان اين مشكل پابرجاست. طراحي بيوفيليك مي‌گويد معماري سبز به ما كمك مي‌كند علاوه بر تصفيه? هوا، هميشه به اكسيژن تازه دسترسي داشته باشيم.

طراحي بيوفيليك ترند روز طراحي فضاي اداري

 

متن جايگزين: طراحي بيوفيليك و ديوار سبز | شركت ايده سبز

وقتي صحبت از مد روز يا ترند مي‌شود اكثراً به مسائل بي‌اهميت و سطحي فكر مي‌كنيم. چيزهايي مثل لباس، نوع آرايش، سبك صحبت كردن، موسيقي و... اما آيا چيزهاي خوب و ارزشمند هم ممكن است زماني مد شوند؟

خوشبختانه امروز درك كافي نسبت به نياز انسان به تماس با طبيعت، زندگي سالم، شاد، پربار و معنادار به وجود آمده. توجه به سلامت روان نيروي انساني در محيط كار نشانه‌اي براي تصديق اين ادعا است. طراحي بيوفيليك پيشنهاد‌هاي خوبي براي بهبود كيفيت محيط كاري ارائه مي‌دهد كه در ادامه با آن‌ها آشنا مي‌شويم.

پارتيشن‌بندي به كمك ديوارهاي سبز

پارتيشن‌بندي در شركت‌ها براي ايجاد فضاهاي خصوصي و نيمه‌خصوصي صورت مي‌گيرد. معمولاً از پنل‌هاي شيشه‌اي، فلزي و پلاستيكي براي ايجاد پارتيشن استفاده مي‌شود. پيشنهاد طراحي بيوفيليك، جايگزين كردن پارتيشن‌هاي سبك قديمي با پنل‌هاي سبز است. براي اين منظور دو راهكار وجود دارد:

  • ايجاد ديوار سبز و موس وال روي پنل‌هاي قديمي
  • پارتيشن‌بندي به كمك ديوارهاي سبز پرتابل

هر دو روش فوق نتيجه يكساني خواهد داشت. توجه داشته باشيد كه پارتيشن‌بندي به كمك ديوار سبز تنها باعث زيبايي فضاي كار نمي‌شود. تصفيه هوا، تأمين رطوبت، كاهش صداهاي مزاحم و بهبود راندمان كاري از مزاياي ديگر ديوارهاي سبز بيوفيليك است. ساخت ديوار سبز يك روش كم‌هزينه براي تبديل يك محيط كاري افسرده به فضايي سالم و پويا است.

ايجاد اتاق سبز در محل كار

آيا درباره اتاق‌هاي سبز يا اتاق‌هاي اكسيژن چيزي شنيده‌ايد؟ جديداً خيلي از شركت‌ها براي كارمندان خود اتاقي به نام اتاق بازي ايجاد مي‌كنند. در اين اتاق كارمندان مي‌توانند بخشي از زمان آزاد خود را به بازي در كنار ساير همكاران مشغول شوند. به لطف طراحي بيوفيليك سازمان‌هاي پيشرو در حال ادغام اتاق بازي با اتاق سبز هستند. اتاقي كه در آن با كمك طراحي بيوفيليك عناصر طبيعي و سرگرمي درهم‌آميخته‌اند. تنفس اكسيژن خالص در كنار انجام بازي و كارهاي خلاقانه مي‌تواند تأثير بسيار مثبتي بر روحيه كارمندان داشته باشد. نيروي انساني سالم‌تر و خلاق‌تر، سازمان‌هاي موفق را پايه‌ريزي مي‌كنند.

ايجاد تراس گاردن و پشت‌بام سبز در ساختمان اداري

متاسفانه كمبود فضا يكي از مشكلات شايع در شركت‌ها و واحدهاي اداري است. براي رفع اين مشكل طراحي بيوفيليك پيشنهاد مي‌كند به سراغ فضاهاي فراموش‌شده برويم. فضاهايي مثل تراس، پاسيو و پشت‌بام كه معمولاً مورداستفاده‌ي حداقلي قرار مي‌گيرند. اين فضاها در طراحي بيوفيليك اهميت دوچندان پيدا كرده و نقش مهمي در سلامت نيروي كار ايفا مي‌كنند. كافي است با يك مجري و طراح فضاي سبز تماس بگيريد. اين‌گونه مطمئن خواهيد شد فضا و شرايط كافي براي ايجاد پشت‌بام سبز يا تراس سبز را داريد.

سخن آخر

در اين مطلب درباره‌ي اهميت و مزاياي طراحي فضاي سبز در محيط‌ كاري صحبت كرديم. طراحي بيوفيليك آن‌گونه كه عموم مردم تصور مي‌كنند تنها مختص به فضاي سبز بيروني و محوطه سازي نيست. در فضاهاي بسته آپارتماني، اداري، خانگي و ... مي‌توانيد با كمك طراحي بيوفيليك كيفيت زندگي را بهبود دهيد.

براي دريافت مشاوره رايگان درزمينه‌ي طراحي فضاي سبز و محوطه سازي با ما در مجموعه ايده سبز تماس بگيريد. امكان مشاوره رايگان از طريق شماره‌هاي 09121173266، 09126494926  و 02177245295  براي شما فراهم شده است.

منبع: سايت خوندني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۹:۴۱ توسط:sam موضوع:

درباره فروشگاه اينترنتي خانه سلام

درباره  فروشگاه اينترنتي خانه سلام

 

خانه سلام فروشگاه اينترنتي لوازم خانگي با بهترين قيمت و كيفيت عالي

بوش Bosch

پيشينه بوش

رابرت بوش در سال 1886 شركت بوش Bosch را در شهر اشتوتگارت آلمان تاسيس كرد و از آن سال در زمينه توليد و خدمات الكترونيك و مكانيك لوازم خانگي و صنعتي فعال است. برند بوش از سال‌هاي دور در ايران شناخته شده بود و حالا در سال‌هاي دهه 1390 با تحريم‌هاي جدي كشورمان، هم‌چنان لوازم خانگي برقي بوش، سرسپرده‌هاي خاص خود را دارد زيرا عمر اين محصولات بالاست و با‌كيفيت خوب از زمان چيدن جهيزيه تا جهازبرون دختر يا عروس‌تان براي شما كار مي‌كنند.

برند لوازم خانگي سامسونگ Samsung

پيشينه سامسونگ:

سامسونگ يك برند لوازم خانگي كره‌‌اي است كه از سال  1938 تاسيس شد و به صادرات فرآورده‌هاي دريايي پرداخت، سپس در دهه 1950 و 1960 وارد بيمه عمر وو منسوجات شد در دهه 1970 تلويزيون سياه و سفيد ساخت و كم‌كم توليد لوازم خانگي ديگر را آغاز كرد، سپس در دهه 2000 به بازار موبايل و لوازم ارتباطي هم وارد شد. و در دهه اخير رقيب سرسخت برندهاي مشهور دنيا از جمله اپل شده است.

چرا سامسونگ معروف است؟

سامسونگ در زبان كره‌اي يعني 3 ستاره و اين شركت  از سال 2000 به بعد رشد چشم‌گيري در كل دنيا داشته است. سامسونگ در سال ‌2005 از ديدگاه Businessweek به عنوان برترين توليدكننده لوازم برقي شناخته شده است

بهترين‌هاي سامسونگ: سامسونگ تلويزيون و يخچال‌هاي بسيار خوبي دارد.

به سامسونگ اعتماد كنيم؟ بله سامسونگ در سال‌هاي اخير پيش‌رفت‌هاي زيادي در تمام شاخه‌هاي توليد لوازم خانگي خود داشته است و براي جلب اطمينان مصرف كننده تيم تحقيق و توسعه‌اي قوي دارد و هنگامي كه در سال 2016 باتري گوشي‌هاي نوت 7 آتش گرفت، مديران شركت سامسونگ به رسم عذرخواهي از مصرف‌كنندگان روي استيج به مردم تعظيم عذرخواهي كردند

سامسونگ را از كجا بخريم؟ 

در حال حاضر نمايندگي رسمي براي محصولات سامسونگ وجود ندارد اما شركت‌هايي هستند كه لوازم خانگي سامسونگ را از طريق واسطه‌ها وارد مي‌كنند.

بازار لوازم خانگي تهران يا شهرستان‌ها: در بازارهاي بومي هر شهر لوازم خانگي سامسونگ را به راحتي مي‌يابيد اما بايد ببينيد چه مدلي با چه قيمتي موجود در فروشگاه موجود است و با نيازهاي شما سازگاري دارد؟

سايت‌هاي فروش اينترنتي: سايت‌هاي فروش لوازم خانگي هنوز لوازم برقي سامسونگ را عرضه مي‌كنند كه در اين سايت‌ها مي‌توانيد قابليت‌هاي انواع لواز خانگي برقي سامسونگ را با هم مقايسه و بررسي كنيد.

بازارهاي غرب و جنوب كشور: در بازارهاي مرزهاي غربي و جنوب كشور، لوازم خانگي سامسونگ به وفور پيدا مي‌شوند اما بايد خريداري هوشمندي باشيد، تا جنس مشكل‌داري به شما فروخته نشود.

برند لوازم خانگي ال‌ جي LG

پيشينه ال جي:

شركت ال جي در سال 1958 با نام گلداستار و گلدات در كره تاسيس شد و توليدات الكترونيكي خود را با تلويزيون سياه و سفيد شروع كرد. در سال 1995 نام اين شركت به ال جي تغيير يافت. انواع محصولات خانگي ال‌جي توسط شركت گلديران در كشور ضمانت شد و در سال‌هاي تحريم، با سختي‌هاي موجود هنوز اين محصولات در كشور ما به فروش مي‌رسد.

برند لوازم خانگي تفال 

پيشينه تفال:

شركت فرانسوي تفال در سال 1956 در فرانسه تاسيس شد و به توليد لوازم برقي كوچك و لوازم آشپزي پرداخت

چرا تفال معروف است؟

لوازم خانگي تفال در زمينه لوازم برقي آشپزخانه سال‌هاست امتحان خود را پس داده است و مي‌توانيد ست كاملي را از محصولات اين برند براي آشپزخانه خانه بخت‌تان بخريد. لوازم تفال بيشتر حالت كلاسيك دارند

بهترين‌هاي تفال:

هنوز هيچ برندي خارجي‌اي نتوانسته پلوپز و اتوهاي تفال را شكست دهد.

به تفال اعتماد كنيم؟

تفال كه امتمحان خود را در زمينه محصولات برقي آشپزخانه سال‌هاست كه پس داده  اما براي اطمينان بيشتر مي‌توانيد براي ضمانت كالاي مورد نظرتان اطلاعات دقيق را از دفتر فروش فعال تفال بپرسيد

تفال را از كجا بخريم؟ 

در حال حاضر نمايندگي رسمي براي محصولات تفال در ايران وجود ندارد اما شركت‌هايي هستند كه محصولات تفال را به كشور  وارد مي‌كنند كه با كمي جستجو در اينترنت آنها را پيدا مي‌كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۰:۲۷ توسط:sam موضوع:

كاشت ابرو

كاشت ابرو

 

 

ريزش ابرو تا حد امكان ممكن است رخ دهد. كتاب هايي مانند كم كاري تيروئيد، بيماري، وراثت، سوختگي، جراحت، خالكوبي و غيره مي توانند به ابروهاي افتاده تبديل شوند. بسياري از زنان براي جبران پشتون هاي پست خود به روش هايي مانند خالكوبي ابري و هاچ متوسل مي شوند. مشكل اين روش اين است كه دائمي نبود و هر چند وقت يكبار بايد تمديد مي شد.

 

اين موضوع مي تواند شامل تعداد زيادي باشد. با انجام عمل پيوند در كلينيك دكتر خسروي تنها با يك پرداخت مي توانيد براي هميشه ابروهايي زيبا و پرپشت داشته باشيد. همچنين كلينيك هميشه سعي كرده قيمت هاي منصفانه اي را به پيشنهادات ارائه دهد تا همه تجربه ابرو داشته باشند.

همچنين مقدمه كاشت مو HRT را بخوانيد

كاشت ابرو

 

شايد در سال هاي قبل از نازك شدن ابروها، خالكوبي ترند روز بود. اما با افزايش محبوبيت ابروهاي پرپشت، كاشت ابرو نيز روز به روز در حال افزايش است. با كاشت ابرو در كلينيك دكتر خسروياني داشتن ابروهاي طبيعي، زيبا و پرپشت را تجربه كنيد.

 

كلينيك دكتر خسروياني با سالها تجربه در زمينه كاشت مو، كاشت ابرو، ريش و سبيل آماده پاسخگويي به درخواست عزيزان مي باشد. همچنين مي توانيد با شماره هاي كلينيك و يا با مراجعه به كلينيك دكتر خسروياني در تهران از مشاوره رايگان بهره مند شويد. متخصصان مجموعه با يافتن علت اصلي كم پشتي و افتادگي ابروهاي شما بهترين و مناسب ترين روش كاشت را پيشنهاد مي كنند.

 

براي دريافت مشاوره رايگان روي دكمه كليك كنيد

تماس مستقيم 02126760036

تماس مستقيم 02126760036

پروتكل هاي بهداشتي را رعايت كنيد

 

كلينيك دكتر خسروياني موظف به رعايت كليه نكات و پروتكل هاي بهداشتي وزارت بهداشت مي باشد. زيرا تامين سلامت يكي از اولويت هاي اين كلينيك مي باشد. استفاده از وسايل يكبار مصرف و استريل در حين عمل، استفاده از وسايل پانسمان استريل و ضد عفوني شده براي عمل و همچنين محيط كاملا استريل و ضد عفوني شده اتاق عمل براي جلوگيري از انتقال اتاق عمل در دستور كار كلينيك مي باشد. و بسيار سخت گرفتار خواهند شد. پس اگر متقاضي كاشت ابرو به دكتر خسروياني هستيد، جاي نگراني براي سلامتي خود نيست.

 

به طور كلي كاشت ابرو به روش هاي FUT، FUE و SUT قابل انجام است كه تمامي اين روش ها توسط تيم مجرب دكتر خسروياني در كلينيك ايشان انجام مي شود. كلينيك موظف به ارائه مشاوره رايگان در خصوص روش مناسب كاشت ابرو جهت خريد بوده و مشتريان را در اين انتخاب ياري خواهد نمود.

تيم دكتر خسروياني در تمامي مراحل همراه شما خواهد بود

 

قبل، حين و بعد از عمل نكاتي وجود دارد كه بايد رعايت شود كه كاشت ابرو در كلينيك دكتر خسروياني انتخاب كرده است، مي تواند روند بهبودي را به ميزان قابل توجهي بهبود بخشد. تمامي اين نكات توسط كادر پزشكي به دكتر خسروياني آموزش داده مي شود و همچنين كادر درمانگاه همواره با صبر و حوصله آماده پاسخگويي به سوالات شما خواهند بود.

مشاوره حرفه اي

 

همچنين روش هاي مراقبت از مو FIT را بخوانيد

ضمانت نامه كتبي باليني

 

دكتر خسراني با رضايت هميشگي از انجام كار، ضمانت نامه كتبي اقدام را ارائه مي كند. در اين ضمانت نامه قيد خواهد شد كه در صورت عدم رضايت از تراكم مو، كلينيك بدون دريافت هزينه جايگزين اقدام به كاشت فوليكول مو مي نمايد.

 

كلينيك متعه نيز مي پذيرد كه در صورت تصميم به انجام كاشت ابرو در كلينيك دكتر خسروياني، پس از مشاوره رايگان به بهترين روش انتخاب شده، براي استفاده و كاشت ابرو به درخواست ايشان انتخاب شود.

 

 

نمونه كار كاشت ابرو تيم دكتر خسروياني

 

كلينيك دكتر خسروياني با سالها تجربه در زمينه كاشت مو، ابرو، ريش و سبيل مفتخر است كه رضايت و اعتماد مشتريان را به همراه داشته باشد. در ادامه نمونه هايي از كاشت ابرو در كلينيك دكتر خسروياني را براي شما عزيزان قرار داده ايم تا با خيالي آسوده كلينيك دكتر خسروياني را انتخاب كنيد.

 

براي دريافت مشاوره رايگان در خصوص كاشت ابرو در كلينيك دكتر خسراني علاوه بر تماس با گروه و ملاقات حضوري مي توانيد فرم مشاوره زير را انجام دهيد. كارشناسان ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهند داد و همچنين به شما در انتخاب بهتر كمك خواهند كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۰:۰۶ توسط:sam موضوع:

درباره گروه صنعتي اشناب

درباره گروه صنعتي اشناب

_

گروه صنعتي اشناب پارسيان نماينده انحصاري گيربكس هاي خورشيدي و موتورهاي الكتريكي Rollstar سوئيس و فعال در زمينه ي تامين تجهيزات و قطعات صنعتي صنايع مختلف شامل صنايع سيمان-فولاد-نفت, گاز و پتروشيمي ، صنايع معدن و خودروسازي و …. مي باشد.

 

تامين كننده باتجربه در زمينه برندهاي ذيل:

 

تامين گيربكس, موتورگيربكس, و كوپلينگ برندهاي FLENDER & SEW EURODRIVE
تامين تجهيزات ابزار دقيق و تجهيزات هيدروليك-پنوماتيك از برندهاي REXROTH -E+H – MOOG – BENTLYNEVADA- ABB ….
*
تامين قطعات كمپرسورهاي ATLAS COPCO – INGERSOLL RAND
اين شركت با تكيه بر آگاهي،تجربه و پيشتكار پرسنل متخصص و كارآزموده خود و راههاي ارتباطي موثر با كمپاني و نمايندگان برندهاي اروپايي در خارج از كشور، قادر است نيازهاي استراتژيك و تحريمي بسياري از صنايع داخلي را در زمينه تجهيزات و قطعات در كوتاهترين زمان ممكن با اراِئه بهترين پيشنهادات رقابتي برآورده سازد.
علاوه بر آن،شركت همواره در تلاش است با ارائه راهكارهاي متمايز و عالي،صاحبان صنايع را در جهت پيشبرد اهدافشان ياري نموده تا بتواند با انجام اين مسئوليت گامي موثر در عرصه صنعت و رشد اقتصاد بر دارد.
لازم به ذكر است اين شركت با دارا بودن دفاتر در كشورهاي اسلووني و تركيه قابليت تامين بسياري از تجهيزات و قطعات صنعتي تحريمي را دارد.

https://schnab.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۳:۵۱ توسط:sam موضوع: