سلام باران سلام باران .

سلام باران

DVR چيست ؟

DVR چيست ؟

DVR يا همان Digital Video Recorder
اين دستگاه همانطور كه از نام آن پيداست وظيفه تبديل تصاوير آنالوگ را به حالت ديجيتال دارد و ميتواند اين تصاوير را روي حافظه سخت (هارد ديسك) ذخيره كند.  

DVR قابليت هاي زيادي دارند:
Motion Detection
Motion Detection
چيست؟
ضبط تصاوير  روي حالت تشخيص حركت . يعني تنظيم مي شود كه هر زمان در تصوير جسمي حركت كند از 5 ثانيه قبل از حركت تا 15 ثانيه بعد از حركت در حافظه خود نگهداري كند.
over write
over write
چيست؟
اين قابليت مربوط به زماني ميشود كه حافظه (هارد ديسك) پر شده باشد و دستگاه به صورت خودكار و بدون اطلاع كاربر از اولين زمان ضبطي كه در خود ذخيره كرده است پاك كرده و در انتها تصوير جديد را ذخيره كند.
يا به عبارتي اگر به عنوام مثال دستگاه شما قابليت ضبط تصاوير را به صورت يك ماه ممتد دارد در اين حالت هر زمان كه به دستگاه سر بزنيد فقط يك ماه در خود تصوير ذخيره كرده است و هر روز كه ميگذرد يك روز از ضبط هاي اولين روز پاك ميكند و به سمت جلو حركت ميكند.
playback
playback
چيست؟

 در تمام دستگاه هاي dvr اين امكان وجود دارد كه بتوانيد فيلم ضبط شده را بازبيني كنيد به اين عمل playback گفته مي شود كه ميتوان با مشخص كردن بازه زماني قسمت مورد نظر را بازبيني كنيد

Export از دستگاه DVR
اين عمل همان ذخير يا كپي فيلم مورد نظر روي حافظه فلش يا هارد اكسترنال مي باشد كه از همان طريق playback انجام ميشود و زماني كه بازه زماني را مشخص كرديد ميتوانيد از گزينه Export نيز استفاده كنيد تا دستگاه همان بازه زماني را جدا كرده و روي فلش ذخيره كند.

  1. http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/249434
  2. http://recampus.ning.com/profiles/blogs/6556033:BlogPost:9414147
  3. https://www.dailystrength.org/journals/khryd-dwrbyn-mdrbsth-1https://diigo.com/0lapb6
  4. https://sites.google.com/view/classes-or-even/home

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۰:۳۲ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :