سلام باران سلام باران .

سلام باران

بيوگرافي بيلي ايليش

بيوگرافي بيلي ايليش

Billie Eilish Pirate Baird O'Connell بيلي ايليش (/ ?a?l?? / EYE-lish؛ [1] متولد 18 دسامبر 2001) خواننده و ترانه سرا آمريكايي است. وي براي اولين بار در سال 2015 با اولين آهنگ خود "Ocean Eyes" مورد توجه قرار گرفت ، بيوگرافي بيلي ايليش كه متعاقباً توسط Darkroom به عنوان شركت تابعه Interscope منتشر شد. اين ترانه توسط برادرش فينئاس اوكانل ، كه با او در موسيقي و برنامه هاي زنده همكاري مي كند ، عكس بيلي ايليش براي پروفايل نوشته و تهيه شده است. اولين EP او ، با من لبخند نزن (2017) با موفقيت روبرو شد و در 15 ، ايالات متحده ، انگليس ، كانادا و استراليا قرار گرفت.

x2_nwut.jpg

اولين آلبوم استوديويي اليش ، وقتي همه خوابيم ، كجا مي رويم؟ (2019) ، اولين بار در بالاي بيلبورد 200 ايالات متحده ، به شماره يك در انگليس رسيد ، و يكي از پرفروش ترين آلبوم هاي سال 2019 شد. پنجمين تك آهنگ آلبوم "Bad Guy" اولين آهنگ شماره يك او در Billboard Hot 100 شد در سال 2020 ، او آهنگ تم "No Time to Die" را براي فيلم جيمز باند به همين نام اجرا كرد ، كه در بالاي جدول تك آهنگ هاي انگلستان قرار گرفت. آهنگ هاي بعدي او "همه چيزهايي كه مي خواستم" ، "آينده من" ، "بنابراين من هستم" و "قدرت شما" در 10 ليست برتر ايالات متحده و انگلستان قرار گرفتند. بهترين آهنگ هاي بيلي ايليش

اليش چندين نشان افتخار دريافت كرده است ، از جمله هفت جايزه گرمي ، دو جايزه موسيقي آمريكايي ، دو ركورد جهاني گينس ، سه جايزه موسيقي ويديويي MTV و دو جايزه بريت. وي جوانترين فرد و دومين فرد در تاريخ است كه چهار رده اصلي گرمي را در همان سال كسب كرده است: بهترين هنرمند جديد ، ركورد سال ، ترانه سال و آلبوم سال. در سال 2019 ، مجله Time او را در ليست افتتاحيه Time 100 Next قرار داد. طبق RIAA ، اليش بيست و ششمين هنرمند داراي گواهينامه بالاترين درجه مجردهاي ديجيتال است ، [2] و يكي از موفق ترين هنرمندان دهه 2010 ، طبق بيلبورد.

بيلي آيليش در سن ?? سالگي در حالي كه هنوز يك نوجوان بود با آهنگ چشمان اقيانوسي در دنياي موسيقي شناخته شد و از آنجايي كه او بسيار جوان و محبوب است چيزهاي زيادي وجود دارد كه جهان از او نمي‌داند. در اينجا ما چند واقعيت ناشناخته درباره اين خواننده محبوب را ذكر كرده‌ايم:

?. او در ?? سالگي نوشتن موسيقي را شروع كرد

 

تبديل شدن به يك نابغه آهنگ‌سازي چيزي نيست كه بتواند يك شبه اتفاق بيفتد، پس معلوم مي‌شود كه بيلي آيليش پس از پيوستن به گروه كر كودكان در لس آنجلس، در سن ?? سالگي شروع به نوشتن كرد و توانست به شهرتي كه حالا دارد دست يابد. او در مصاحبه‌اي با Vogue گفت كه پيوستن به گروه كر به او ياد داد كه چگونه بدون آهنگ، ترانه‌اي كه از قلبش مي‌آيد را بر زبان بياورد و آن را با احساسي كه از اعماق وجودش حس مي‌كند بخواند.

 

?. او داراي سندرم توره است

 

قرار گرفتن در كانون توجه، آن هم براي يك نوجوان نمي‌تواند كار آساني باشد، چه رسد به اينكه شخصي با مسائل شخصي خودش روبرو شود كه قادر به هضم كردن آن نيست. در حين انتشار موزيك ويدئوهاي بيلي، بسياري از بينندگان متوجه مي‌شوند كه او حركات عجيب و غريبي دارد كه باعث مي‌شود در نهايت او را به خاطر اين موضوع مسخره كنند.

هنگامي كه او در مورد اين حواشي و شايعات شنيد، شجاعتي مثال زدني به خرج داد و در مصاحبه‌اي گفت كه دچار سندروم توره (Tourette syndrome) است؛ بيماري كه در آن شخص از خودش صدا و حركات ناخودآگاه عجيبي در مي‌آورد كه كنترلي بر آن‌ها ندارد. آيليش همچنين گفت كه دارد هر روز بيشتر در مورد چگونگي كنترل و مدارا با اين بيماري ياد مي‌گيرد.

 

?. او به مدرسه نرفته است

 

اگرچه بيلي در سن ?? سالگي به گروه كر لس آنجلس پيوست، اما اعلام كرده است كه او و برادرش فينياس توسط والدينشان در خانه تمامي موارد لازم را آموزش ديده و هرگز به مدرسه نرفته‌اند. آن‌ها همه مباحث مربوط به مدارس ابتدايي را فرا گرفتند، اما والدين آن‌ها بيشتر از چيزهاي ديگر بر جنبه موسيقي توجه داشته و سعي كرده‌اند تا دو فرزندشان بيشتر از هر چيزي موسيقي را از پايه ياد بگيرند!

بيلي در مصاحبه‌اش با Vogue گفت كه با تحصيل در خانه، او و برادرش زمان بيشتري براي تمركز روي يادگيري موسيقي و ساير علاقه‌هاي خود داشته‌اند كه قطعاً در طولاني مدت براي هر دوي آنها موثر بوده است.

 

?. برادر او اغلب در نوشتن موسيقي به بيلي آيليش كمك مي كند

 

برادر بيلي، فينياس نه تنها يكي از نزديكترين دوستان او است، بلكه در تمامي موسيقي‌هاي شگفت انگيزي كه از او مي‌شنويم نيز كمك بزرگي محسوب مي‌شود! او تمام ?? آهنگ موجود در آلبوم بيلي با عنوان «وقتي همه خواب هستيم، به كجا مي‌رويم؟» را نوشته و توليد كرده است. فينياس تمايل دارد آهنگ‌هايي بنويسد كه به احساسات بيلي بيشتر از هرچيز ديگري نزديك باشد!

?. او براي جلوگيري از صحبت پيرامون اندامش لباس هاي بگ و بسيار گشاد مي پوشد

 

در بازار موسيقي امروز جهان، پوشيدن لباس‌هاي بدن نما و حواشي دنياي مجازي در مورد اندام و سبك لباس خواننده‌ها حسابي داغ است و اين چيزي است كه بيلي قبل از ورود به صنعت موسيقي درباره‌اش مي‌دانست.

او علاوه بر داشتن صداي آواز بي نظيرش، بيشتر به دليل داشتن لباس‌هاي عجيب و غريب و گشادش شناخته مي‌شود، اما در حقيقت معلوم شد كه او براي دوري كردن از جلب توجه با لباس‌هاي بدن نما و صحبت مردم درباره بدنش اين لباس‌هاي خاص و عجيب را انتخاب مي‌كند و عاشق لباس‌ها و سبك و استايلش است و دوست دارد با سبك خاص خودش ديده و شناخته شود.

?. او از طرفداران جاستين بيبر است

 

همه در يك مقطع زندگي خود طرفدار جاستين بيبر بوده‌اند، درست است؟ بيلي از كودكي طرفدار بزرگ جاستين بيبر بوده و در خيلي از مصاحبه‌هايش در اين مورد صحبت كرده و همچنان هم او را دنبال مي‌كند. در حال حاضر بيلي و جاستين دوستان بسيار نزديكي با هم هستند! جاستين حتي در مصاحبه راديويي با زين لاو اظهار داشت كه نسبت به بيلي احساس مسئوليت مي‌كند و براي حفظ امنيت و محافظت از او هر كاري انجام مي‌دهد

منبع: شبكه اجتماعي پرسش و پاسخ يك سوال


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۰:۲۲ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :