سلام باران سلام باران .

سلام باران

انتخاب بين NVR و VMS : براي سيستم نظارت تصويري شما كدام انتخاب بهتري است؟

انتخاب بين NVR و VMS : براي سيستم نظارت تصويري شما كدام انتخاب بهتري است؟

 

هر دو دستگاه NVR و VMS براي حفظ و كار بر روي داده هاي تصويري دستگاههاي مطمئني هستند. ولي معايب و مزايايي نيز براي هركدام وجود خواهد داشت كه مي توان يكي را بر ديگري با توجه به جايگاه و شرايط ويژه انتخاب كرد. اين موضوع را تحت 5 عنوان بيشتر توضيح مي دهيم :

  • سادگي نصب و راه اندازي :

هميشه تقريبا استفاده و راه اندازي يك دستگاه NVR راحت تر از سيستم VMS خواهد بود. يكي از علتها شايد عدم وجود نرم افزار خاصي باشد كه حتما بايد نصب شود يا پيچيدگي كمتر كار با نرم افزار داخلي دستگاههاي NVR باعث مي شود در اين مورد گزينه برتر باشد. در واقع سيستمهاي VMS شباهت بسياري با سرورهاي كامپيوتري خواهد داشت.

براي سيستمهاي كوچكتر كه زير 200 دوربين مداربسته در آنها استفاده شده است معمولا كاربران بيشتر سمت NVR ها مي روند. اما اين نكته هم اهميت دارد كه در اين سطح بايد از NVR خوب و مناسب و سيستم كاملي استفاده شود. از آنجايي كه حداقل 60 درصد بودجه كل كار مرتبط با اين قسمت كار خواهد بود شايد بهترباشد كاربر كمي در انتخاب محتاطانه برخورد نمايد و به فكر محدوديتهاي آينده نيز باشد.

براي سيستمي با تقريبا 2000 دوربين مدار بسته شايد بصرفه ترين حالت خريد ده دستگاه NVR 200 كاناله باشد. اين راهكار ذاتا پيچيده تر و كمي گران خواهد بود اما با افزايش تكنولوژي و افزايش سادگي كار شايد قابل چشم پوشي باشد. ولي بايد قيد بسياري از قابليتهاي هوشمند و مديريت تصوير و .. را بزنيد.

  • پشتيباني و سازگاري :

وقتي يك دستگاه NVR  از برندي خريداري مي شود بدليل طراحي و مشخصات بهينه دستگاه براي استفاده در موقعيت ويژه عملا پشتيباني و سازگاري بهتري خواهد داشت. گارانتيهاي اين محصولات هم معمولا سريعتر و راحت تر به تعمير يا تعويض و عيب يابي دستگاهها منتهي مي شود.

معمولا نرم افزارهاي بروزرساني NVR ها بدليل محبوبيت بيشتر سريعتر بروز شده و بروزرسانيها كمتر باعث بهم ريختگي سيستمها مي شود و كمتر از دستگاههاي VMS نياز به هماهنگي بين محصولات در سيستم نظارت تصويري خواهد داشت.

  • ابعاد و توسعه راهكار:

فرض كنيد وقتي شما از دستگاه NVR با پشتيباني حداكثر 200 دوربين مدار بسته استفاده مي كنيد و يكباره به بيش از 200 دوربين نياز داشته باشيد. آنگاه اگر بخواهيد به 200 دوربين مداربسته در سيستم نظارت تصويري 3 دوربين ديگر هم اضافه كنيد عملا مجبوريد دستگاه NVR ديگري نيز خريداري نماييد تا كانالهاي خالي مورد نياز دوربينهاي مدار بسته را تامين نماييد. حالا فرض كنيد شما NVR اي با 8 كانال خريديد. آيا تضميني وجود دارد كه چند سال ديگر نخواهيد 10 دوربين ديگر اضافه كنيد؟!

باز محدوديتهاي ديگري نيز در پيش روست. فرض كنيد اگر بيش از تعداد هاردديسكي كه بر روي NVR پشتيباني مي شود در آينده نياز باشد باز شما محدوديت خواهيد داشت. اين عوامل شما را مجبور به اضافه كردن مداوم تعداد دستگاههاي NVR مي كند.

  • كارايي :

اين عنوان مهمتر از بقيه است. اما خلاصه ماجرا اين است كه دستگاههاي NVR بيشتر براي سيستمهاي نظارت تصويري كوچك كاربرد دارند. از VMS ها اغلب در سيستمهاي بزرگتر با تعداد كاربران(ناظرين امنيتي و مديران) بيشتر استفاده مي شود. بنابراين بازهم ميزان معايب و منافع به اندازه سيستم نظارت تصويري مورد استفاده شما و برنامه كاري مد نظرتان بر مي گردد.

اگر بفكر استفاده از سيستمهاي كنترل دسترسي و يكپارچه سازي اين سيستمهاي امنيتي با سيستم نظارت تصويري هستيد بهتر است از VMS ها استفاده نماييد.

اگر نياز به داشتن پنلها و مانيتورهاي متعددي براي نظارت بر محيط داشتيد بهتر است از VMS ها استفاده كنيد. زيرا دستگاههاي NVR كمي آن هم اخيرا وارد بازارها شده اند كه بتوانند مانيتورهاي متعدد يا پنل تصوري ديواري را پشتيباني كنند. البته منظورمان اين است كه اگر از مانيتورها و ال سي دي هاي ديواري هم كنار NVR استفاده كنيد در ابعاد و اندازه تصاوير محدوديت خواهيد داشت. در واقع دستگاه VMS براي اين مقاصد حرفه اي تر و قابليتهاي بهتري ارائه مي نمايد.

  • مهاجرت

منظورمان از اين عنوان عبور از سيستمهاي قديميتر به سيستمها و سخت افزارهاي بروزتر است. در سيستمهاي NVR محور، تقريبا اينكار نشدني است اما شايد در آينده نزديك امكان ارتقاء و يكپارچه سازي دستگاههاي قديمي با جديد بوجود آيد.

در سيستمهاي VMS نرم افزار محور، تقريبا به هر شكلي مي توانيد تجهيزات را بروز يا تغيير دهيد. زيرا نرم افزارهاي نصب شده بر روي اين تجهيزات براحتي قابل تغيير، ارتقاء و سازگاري جديد خواهند بود.

تصميم نهايي را خودتان بگيريد

در پايان بايد بگوييم كه هيچ قانون معيني وجود ندارد زيرا همه چيز به اندازه فعلي، ابعاد آينده سيستم و از همه مهمتر به نوع كاري كه از سيستم نظارت تصويري مي خواهيد بر مي گردد.

  1. دوربين مداربسته
  2. قيمت دوربين مداربسته
  3. خريد دوربين مداربسته
  4. دوربين مدار بسته

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۳:۰۵ توسط:sam موضوع:

آشنايي با نحوه اجاره كوتاه مدت آپارتمان در استانبول

 

آپارتمان هاي اجاره اي در استانبول هم با اهداف توريستي و هم كاري، همواره از سوي مسافران مورد استقبال قرار مي گيرند. ممكن است شخصي براي انجام كارهاي تجاري، بازديد از نمايشگاه و يا موارد درماني براي مدت كوتاهي به استانبول سفر كرده باشد، در اينصورت به جاي صرف هزينه هاي هنگفت اقامت در هتل، مي تواند گزينه اي بهتر مثل اجاره روزانه آپارتمان در استانبول را انتخاب كند.

 

آشنايي با نحوه اجاره كوتاه مدت آپارتمان در استانبول

 

تركيه و علي الخصوص شهر استانبول، تقريبا در سراسر طول سال ميليون­ها مسافر و گردشگر ميپذيرد. چرا كه اين كشور براي تمام سلايق، جذابيت هاي ويژه و منحصر به فردي دارد. برخي از اين مسافران مايل به اجاره ماهيانه آپارتمان در استانبول هستند. بخشي زيادي از اين گردشگران ايراني هستند و چنانچه قرار باشد به مدت چند هفته يا چند ماه در استانبول بمانند، ترجيح مي دهند به جاي اقامت در هتل هاي گران قيمت، خانه يا آپارتماني را به صورت كوتاه مدت اجاره كنند، به اين ترتيب هزينه ي اقامت نيز به ميزان قابل توجهي كاهش مي يابد.

q2_quhb.jpg

اجاره كوتاه مدت آپارتمان در استانبول

حتي آپارتمان­هايي در اين شهر هستند كه به صورت روزانه هم به اجاره داده ميشوند، مثلا اگر با جمعي از دوستانتان ميخواهيد يك دورهمي فوق العاده را كنار هم تجربه كنيد ميتوانيد به گزينه اجاره روزانه آپارتمان فكر كنيد. اين آپارتمانها اغلب تك خوابه هستند، اما شما ميتوانيد به نسبت تعداد نفراتي كه هستيد واحد مناسبي را اجاره كنيد. ميليونها گردشگر در طول سال از اين شهر ديدن ميكنند، كه يكي از انتخابهاي جذاب و مقرون به صرفه براي آن ها ميتواند اجاره هفتگي آپارتمان در استانبول باشد.

پس اگر ميخواهيد هم حركتي اقتصادي زده باشيد و هم آرامش حضور در يك خانه را حس كنيد ميتوانيد به گزينه اجاره كوتاه مدت يك آپارتمان مبله در استانبول فكر كنيد.

مناطق مناسب براي اجاره كوتاه مدت آپارتمان در استانبول

 

شهر استانبول محله ها و ايلچه هاي مختلفي دارد كه براي اقامت، هر چند كوتاه مدت جاهاي فوق العاده بكر و زيبايي هستند. اگر به فكر اجاره كوتاه مدت آپارتمان در استانبول هستيد، پيش از هر اقدامي بايد تصميم بگيريد كه كدام محله را ميخواهيد براي اجاره آپارتمان انتخاب كنيد.

 

در اين مورد هم بهتر است گزينه هاي مختلفي را مورد بررسي قرار دهيد. ممكن است قصد داشته باشيد در منطقه ساحلي آپارتمان اجاره كنيد و يا تاريخي و قديمي، شايد بخواهيد در قسمت آسيايي باشيد و يا اروپايي. و كلي گزينه هاي مختلف را ميتوانيد در نظر بگيريد و در نهايت با توجه به سليقه و نياز خود اقدام به اجاره كنيد.

يكي از مناطق پيشنهادي ما ب شما جهت اجاره كوتاه مدت آپارتمان در استانبول، منطقه ي بيليك دوزو مي باشد. چرا كه يكي از مناطقي است كه به فرودگاه هاي اين شهر بسيار نزديك بوده و آپارتمان هاي نوساز و مدرني هم دارد. از طرفي به بزرگراه E5 و متروبوس هم دسترسي مناسبي  نسبت به ساير مناطق دارد.

علاوه بر اين قيمت اجاره ي كوتاه مدت آپارتمان در اين منطقه بسيار اقتصادي و معقول مي باشد. اين آپارتمان هاي اجاره اي را هم ميتوانيد براي طولاني مدت اجاره كنيد و هم از اجاره كوتاه مدت آن ها، در حد چند روز، چند هفته و يا چند ماه استفاده كنيد.

مزاياي اجاره كوتاه مدت آپارتمان در استانبول

 

آپارتمان هاي اجاره اي در استانبول هم به هدف توريستي و هم كاري، همواره از سوي مسافران و گردشگران مورد استقبال قرار مي گيرند. ممكن است شخصي براي انجام كارهاي تجاري، بازديد از نمايشگاه و يا موارد درماني، گردشگري و... براي مدت كوتاهي به استانبول سفر كرده باشد، در اينصورت به جاي صرف هزينه هاي هنگفت اقامت در هتل، مي تواند گزينه اي بهتر مثل اجاره روزانه آپارتمان در  شيشلي استانبول را انتخاب كند.

بيشتر اين آپارتمان هايي كه به صورت كوتاه مدت در استانبول به اجاره داده ميشوند، مبله بوده و با وسايل و امكانات كامل در اختيار مسافران قرار مي گيرند. بنابراين اگر نميخواهيد همه وعده هاي غذايي خود را در رستورانها صرف كنيد، حتي مي توانيد خودتان به راحتي، اقدام به آشپزي كنيد.

شما در اين آپارتمان ها به راحتي مي توانيد همراه با ? يا ? نفر ديگر اقامت كنيد و به اين ترتيب اجاره كوتاه مدت اين واحد ها از لحاظ اقتصادي مناسب بودجه ي شما خواهد بود.

آپارتمان هايي كه به اين صورت اجاره داده ميشوند، همگي داراي بهترين امكانات رفاهي و امنيتي هستند. نگهباني ?? ساعته ، استخر ، باشگاه ورزشي و خيلي امكانات ديگر كه از يك هتل ? ستاره انتظار داريد را مي توانيد در بسياري از اين آپارتمانهاي اجاره اي هم ببينيد.

 

شما مي توانيد با اجاره ي آپارتماني در استانبول يك سفر امن و آسوده را در اين شهر تجربه كنيد. اجاره آپارتمان در استانبول عمدتا به دو روش مختلف انجام مي پذيرد: اجاره كوتاه مدت(روزانه، هفتگي، ماهانه) و يا سالانه. افراد با توجه به مدت زماني كه تصميم دارند در اين شهر بمانند، مي توانند يكي از اين دو مورد را انتخاب كرده و براي اجاره آن اقدام نمايند.

همچنين جهت اقامت شما در اين آپارتمانها به منظور پيشگيري از هر نوع سوء استفاده­ي احتمالي، قراردادي به مدت تعيين شده بسته خواهد شد تا با آرامش بيشتري بتوانيد از لحظه لحظه ي حضورتان در اين شهر زيبا و جذاب لذت ببريد. اميدواريم سفر و اقامتي ايمن و سرشار از خاطرات خوش به اين شهر داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۶:۲۱ توسط:sam موضوع:

سيني كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي دارد؟

سيني كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي دارد؟

s1_ux3g.jpg

آيا تاكنون تجربه كار كشاورزي و كشت محصول را داشته‌ايد؟ بسياري از افراد به اين نتيجه رسيده‌اند كه كشاورزي در ايران بسيار سخت و طاقت‌فرسا است؛ در حالي كه با استفاده از روش‌هاي مدرن و پيشرفته مي‌توان بسياري از اين مشكلات را حل كرد. كشاورزي با سيني كشت هيدروپونيك يكي از همين روش‌هاي مدرن است!

حال شايد از خود بپرسيد كه كشت هيدروپونيك چيست؟ اين روش چه مزايايي نسبت به ساير روش‌ها دارد؟ ما در اين مقاله مي‌خواهيم به تمامي اين سوالات پاسخ دهيم و در آخر بهترين سيني كشت هيدروپونيك را به شما معرفي كنيم؛ پس تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد...

 

كشاورزي هيدروپونيك چيست؟

به منظور تعريف كشاورزي هيدروپونيك به صورت خيلي ساده بايد بگوييم: هيدروپونيك يك روش مدرن براي كشت و كار است كه به جاي خاك از مايع مغذي استفاده مي‌كند! يعني در اين نوع از كشاورزي، هيچ اثري از خاك وجود ندارد و به همين دليل، مشكلات مرتبط با آن نيز وجود نخواهد داشت!

جالب است كه به اين روش كشاورزي، آب كشت نيز مي‌گويند كه براي انجام آن به سيني كشت هيدروپونيك نياز داريم. اين سبدها از جنس مواد پلي پروپيلن هستند كه ويژگي‌هاي منحصربفردي دارند.

استفاده از سيني كشت هيدروپونيك چه مزايايي دارد؟

در سال‌هاي اخير توجه به كشاورزي هيدروپونيك به شدت افزايش يافته است. چراكه مزاياي آن باعث شده است كه كشاورزان سنتي به سمت استفاده از اين روش براي كشت انواع گياهان روي آورند. برخي از مزاياي استفاده از روش آب كشت براي كشاورزي شامل موارد زير است:

1- كنترل دقيق‌تر عواملي مانند نور، دما و رطوبت

از جمله مهم‌ترين مزاياي استفاده از سيني كشت هيدروپونيك مي‌توان به قابليت كنترل شرايط محيطي مانند نور، دما و رطوبت اشاره كرد. در حقيقت، اين سبدها آنقدر سبك هستند كه قرار گرفتن آن‌ها روي هم و همچنين جابه‌جايي آن‌ها بسيار راحت خواهد بود؛ به همين دليل، مي‌توان كشت گلخانه‌اي را با كنترل تمامي اين عوامل راه‌اندازي كرد.

2- متناسب با شرايط آب و هوايي كشور ايران

همان‌طور كه مي‌دانيد، كشور ما داراي آب و هوايي گرم و خشك است و كشاورزي كردن در چنين شرايطي دشواري‌هاي خاص خود را دارد. با اين حال، مهندسان موفق به طراحي و ساخت سيني كشت هيدروپونيك شده‌اند كه كاملا متناسب با شرايط آب و هوايي ايران است. اين سبدها داراي استحكام بالايي بوده و بازدهي كشت محصول نيز در آن‌ها بالا است.

3- صرفه‌جويي در مصرف آب

كمبود آب نيز از جمله معضلات بزرگ بخش كشاورزي است كه بسياري از صنايع مرتبط با آن را نيز دچار مشكل كرده است. اما سبد كشت هيدروپونيك طوري طراحي شده است كه مقدار آب كمتري مصرف كند. در حقيقت، مهندسان تمام تلاش خود را كرده‌اند تا اين سبدها با آب كمتر، بتوانند محصولات بيشتري توليد كنند.

 

s2_ocds.png

4- افزايش بازدهي كشاورزي

شايد برايتان جالب باشد كه بازدهي كشاورزي با استفاده از سيني كشت هيدروپونيك به طور قابل ملاحظه‌اي افزايش پيدا مي‌كند. عدم استفاده از خاك، صرفه جويي در مصرف آب، قابليت افزايش حجم كشت و همچنين عدم نياز به انواع سموم و كود شيميايي سبب شده است كه از نظر اقتصادي بتوان يك كشاورزي مقرون به صرفه را شروع كرد.

اكنون سوال اصلي اينجاست كه اين سبدهاي كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي بايد داشته باشند؟ براي خريد يك سبد باكيفيت چه كاري بايد انجام دهيم؟ در بخش بعد مي‌خواهيم باكيفيت‌ترين شركت توليد كننده سيني كشت هيدروپونيك را به شما معرفي كنيم...

پارس صنعت؛ توليد كننده سيني‌هاي كشت هيدروپونيك در ايران

شركت پارس صنعت يكي از قديمي‌ترين توليد كنندگان انواع گرانول‌ها و سبدهاي كشاورزي است كه امروزه به توليد سيني كشت هيدروپونيك نيز پرداخته است. بررسي‌هاي ما نشان مي‌دهد كه اين سبدها از نظر كيفيت و قيمت نيز بسيار مناسب هستند.

از جمله ويژگي‌هاي سيني هيدروپونيك پارس صنعت بايد به استحكام بالا، مقاومت در برابر مواد شيميايي، طراحي دقيق و استفاده از مواد اوليه مرغوب اشاره كرد. شما نيز مي‌توانيد براي خريد اين محصول با قيمت مناسب و بدون واسطه با كارشناسان پارس صنعت تماس بگيريد...

 

parsanat.com/خريد-سيني-علوفه-هيدروپونيك/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۳:۰۲ توسط:sam موضوع:

سيني كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي دارد؟

سيني كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي دارد؟

s1_ux3g.jpg

آيا تاكنون تجربه كار كشاورزي و كشت محصول را داشته‌ايد؟ بسياري از افراد به اين نتيجه رسيده‌اند كه كشاورزي در ايران بسيار سخت و طاقت‌فرسا است؛ در حالي كه با استفاده از روش‌هاي مدرن و پيشرفته مي‌توان بسياري از اين مشكلات را حل كرد. كشاورزي با سيني كشت هيدروپونيك يكي از همين روش‌هاي مدرن است!

حال شايد از خود بپرسيد كه كشت هيدروپونيك چيست؟ اين روش چه مزايايي نسبت به ساير روش‌ها دارد؟ ما در اين مقاله مي‌خواهيم به تمامي اين سوالات پاسخ دهيم و در آخر بهترين سيني كشت هيدروپونيك را به شما معرفي كنيم؛ پس تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد...

 

كشاورزي هيدروپونيك چيست؟

به منظور تعريف كشاورزي هيدروپونيك به صورت خيلي ساده بايد بگوييم: هيدروپونيك يك روش مدرن براي كشت و كار است كه به جاي خاك از مايع مغذي استفاده مي‌كند! يعني در اين نوع از كشاورزي، هيچ اثري از خاك وجود ندارد و به همين دليل، مشكلات مرتبط با آن نيز وجود نخواهد داشت!

جالب است كه به اين روش كشاورزي، آب كشت نيز مي‌گويند كه براي انجام آن به سيني كشت هيدروپونيك نياز داريم. اين سبدها از جنس مواد پلي پروپيلن هستند كه ويژگي‌هاي منحصربفردي دارند.

استفاده از سيني كشت هيدروپونيك چه مزايايي دارد؟

در سال‌هاي اخير توجه به كشاورزي هيدروپونيك به شدت افزايش يافته است. چراكه مزاياي آن باعث شده است كه كشاورزان سنتي به سمت استفاده از اين روش براي كشت انواع گياهان روي آورند. برخي از مزاياي استفاده از روش آب كشت براي كشاورزي شامل موارد زير است:

1- كنترل دقيق‌تر عواملي مانند نور، دما و رطوبت

از جمله مهم‌ترين مزاياي استفاده از سيني كشت هيدروپونيك مي‌توان به قابليت كنترل شرايط محيطي مانند نور، دما و رطوبت اشاره كرد. در حقيقت، اين سبدها آنقدر سبك هستند كه قرار گرفتن آن‌ها روي هم و همچنين جابه‌جايي آن‌ها بسيار راحت خواهد بود؛ به همين دليل، مي‌توان كشت گلخانه‌اي را با كنترل تمامي اين عوامل راه‌اندازي كرد.

2- متناسب با شرايط آب و هوايي كشور ايران

همان‌طور كه مي‌دانيد، كشور ما داراي آب و هوايي گرم و خشك است و كشاورزي كردن در چنين شرايطي دشواري‌هاي خاص خود را دارد. با اين حال، مهندسان موفق به طراحي و ساخت سيني كشت هيدروپونيك شده‌اند كه كاملا متناسب با شرايط آب و هوايي ايران است. اين سبدها داراي استحكام بالايي بوده و بازدهي كشت محصول نيز در آن‌ها بالا است.

3- صرفه‌جويي در مصرف آب

كمبود آب نيز از جمله معضلات بزرگ بخش كشاورزي است كه بسياري از صنايع مرتبط با آن را نيز دچار مشكل كرده است. اما سبد كشت هيدروپونيك طوري طراحي شده است كه مقدار آب كمتري مصرف كند. در حقيقت، مهندسان تمام تلاش خود را كرده‌اند تا اين سبدها با آب كمتر، بتوانند محصولات بيشتري توليد كنند.

 

s2_ocds.png

4- افزايش بازدهي كشاورزي

شايد برايتان جالب باشد كه بازدهي كشاورزي با استفاده از سيني كشت هيدروپونيك به طور قابل ملاحظه‌اي افزايش پيدا مي‌كند. عدم استفاده از خاك، صرفه جويي در مصرف آب، قابليت افزايش حجم كشت و همچنين عدم نياز به انواع سموم و كود شيميايي سبب شده است كه از نظر اقتصادي بتوان يك كشاورزي مقرون به صرفه را شروع كرد.

اكنون سوال اصلي اينجاست كه اين سبدهاي كشت هيدروپونيك چه ويژگي‌هايي بايد داشته باشند؟ براي خريد يك سبد باكيفيت چه كاري بايد انجام دهيم؟ در بخش بعد مي‌خواهيم باكيفيت‌ترين شركت توليد كننده سيني كشت هيدروپونيك را به شما معرفي كنيم...

پارس صنعت؛ توليد كننده سيني‌هاي كشت هيدروپونيك در ايران

شركت پارس صنعت يكي از قديمي‌ترين توليد كنندگان انواع گرانول‌ها و سبدهاي كشاورزي است كه امروزه به توليد سيني كشت هيدروپونيك نيز پرداخته است. بررسي‌هاي ما نشان مي‌دهد كه اين سبدها از نظر كيفيت و قيمت نيز بسيار مناسب هستند.

از جمله ويژگي‌هاي سيني هيدروپونيك پارس صنعت بايد به استحكام بالا، مقاومت در برابر مواد شيميايي، طراحي دقيق و استفاده از مواد اوليه مرغوب اشاره كرد. شما نيز مي‌توانيد براي خريد اين محصول با قيمت مناسب و بدون واسطه با كارشناسان پارس صنعت تماس بگيريد...

 

parsanat.com/خريد-سيني-علوفه-هيدروپونيك/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۲:۴۵ توسط:sam موضوع:

بهترين لپ تاپ ها براي فتوشاپ

آيا به تازگي وارد حرفه گرافيك شده ايد و به دنبال بهترين لپ تاپ براي انجام كارهايتان هستيد؟ به طور قطع اگر آموزش فتوشاپ را به تازگي آموخته باشيد به لپ تاپ هايي براي انجام بهتر اين عمليات نياز خواهيد داشت. در ادامه اين مطلب به شما بهترين لپ تاپ ها را براي انجام كارهاي گرافيكي و فتوشاپ معرفي خواهيم كرد.

انتخاب ما از بهترين لپ تاپ ها براي فتوشاپ ، خواه شما يك فريلنسر باشيد ، دانشجو باشيد يا يك طراح داخلي.اگر به دنبال بهترين لپ تاپ ها براي فتوشاپ هستيد ، در جاي مناسب قرار داريد. چه شما يادگيري فتوشاپ را به تازگي آغاز كرده باشيد و چه يك عكاس حرفه اي ، برنامه Adobe Photoshop ابزاري اساسي است - بنابراين شما به يك لپ تاپ نياز داريد كه بتواند نرم افزار را به خوبي اجرا كند.

انتخاب يكي از بهترين برنامه هاي ويرايش عكس در موفقيت شما در دوره مقدماتي فتوشاپ بي تاثير نخواهد بود، فتوشاپ به دليل پيچيدگي و مقدار ابزاري كه ارائه مي دهد ، نرم افزاري طلبكار است. براي داشتن بهترين تجربه استفاده از فتوشاپ ، مي خواهيد مطمئن شويد كه لپ تاپي داريد كه از پس آن برمي آيد. خبر خوب اين است كه هر لپ تاپي كه در اين صفحه پيدا كنيد مي تواند اين كار را انجام دهد (و سپس برخي از آنها).

 

 براي يادگيري فتوشاپ ما بهترين لپ تاپ هاي فتوشاپ را انتخاب كرده ايم كه داراي اجزاي قدرتمندي هستند كه مي توانند كارهاي پيچيده ويرايش عكس را به راحتي انجام دهند ، ديسك هاي سخت بزرگ براي ذخيره تمام عكس ها و مانيتورهاي شما كه مي توانند وضوح بالا و رنگ هاي دقيق را نشان دهند.

 1. MacBook Pro (??اينچ، ????)

براي شروع آموزش طراحي با فتوشاپ ،اگر به دنبال بهترين لپ تاپ براي فتوشاپ هستيد و پول يك شي object نيست ، بدون شك بزرگترين 16 اينچ Apple MacBook Pro (2019) بهترين انتخاب است. اگرچه مدل 16 اينچي كمي قديمي است ، اما همچنان داراي قدرت زيادي است كه كار بر روي فتوشاپ را به يك لذت تبديل مي كند.نه تنها فتوشاپ به لطف اجزاي قدرتمندي كه اپل در MacBook Pro 16 اينچي خود قرار داده است ، روان كار مي كند ، بلكه صفحه نمايش بزرگتر و با وضوح بالاتر به اين معني است كه مي توانيد عكس هاي خود را به راحتي ويرايش كنيد و همچنين به بهترين شكل ممكن به نظر مي رسند. شايد چشمگيرترين باشد ، علي رغم اينكه MacBook Pro 16 اينچي با صفحه نمايش بزرگتري ارائه مي شود ، اندازه و وزن كل لپ تاپ خيلي بزرگتر از مدل هاي قديمي 15 اينچي نيست ، بنابراين شما تحرك را براي فضاي صفحه نمايش اضافي فدا نمي كنيد.و صفحه بزرگتر هنگام ويرايش عكس ها در فتوشاپ واقعاً تفاوتي ايجاد مي كند. اپل همچنين صفحه كيبورد بسيار پيشرفته تري را با مدل 16 اينچي به همراه كيبورد قديمي كه مستعد مشكلات است جايگزين كرد.صفحه كليد جديد قابل اطمينان تر و تايپ كردن آن بسيار راحت تر است و اكنون در MacBook Pro به روز شده اپل و بطري جديد هوا نيز گنجانده شده است.تنها مشكل گران بودن آن است ، اگرچه مي توانيد MacBook Pro را متناسب با نياز و بودجه خود پيكربندي كنيد و فاقد درگاه هايي مانند USB و كارت خوان است ، بنابراين بايد به اتصالات Thunderbolt 3 اعتماد كنيد.

2 . Dell XPS 15

بهترين لپ تاپ فتوشاپ داراي ويندوز 10

براي آموزش سريع فتوشاپ دل دوباره اين كار را با Dell XPS 15 (9500) انجام داده است. براي اجراي فتوشاپ به راحتي بهترين لپ تاپ ويندوز 10 در حال حاضر است. بسته بندي شده در برخي از اجزاي فوق العاده قدرتمند تلفن همراه ، و داراي يك طراحي فوق العاده شيك و سبك ، اين يك لپ تاپ با فاكتورهاي فراوان است - و حتي هنگام ويرايش عكس ها در فتوشاپ ضعيف نيست. بنابراين ، اگر نمي خواهيد بيش از حد از Maغير مجاز مي باشد استفاده كنيد ، اين يك گزينه ايده آل براي ويندوز 10 براي Apple MacBooks است. دل ثابت كرده است كه به راحتي مي تواند در شرط بندي هاي سبك با اپل مطابقت داشته باشد ، اما طراحي زيبا XPS 15 فقط خوب به نظر نمي رسد - اين بدان معني است كه اين يك لپ تاپ است كه مي توانيد به راحتي با خود حمل كنيد ، اين يك نكته مهم است. براي عكاساني كه مي خواهند هنگام مسافرت عكس ها را ويرايش كنند. صفحه نمايش آن روشن و پر جنب و جوش است و در 15.6 اينچ به اندازه كافي بزرگ است كه مي تواند عكس ها را به راحتي در طول روز ويرايش كند. اين صفحه كليد با كيبورد راحت و بلندگوهاي عالي ، به علاوه كيفيت ساخت و پشتيباني معروف Dell پشتيباني مي شود. گران است اما ارزشش را دارد.

02.13-inch MacBook Pro (M1, 2020) If you want to work on your photos in something easier to carry, the new 13-inch MacBook Pro (M1, 2020) is the perfect candidate. It has a smaller screen that is just as bright and vivid as its bigger brother, and a Touch Bar that runs across the top of the keyboard for additional shortcuts when using Photoshop. Most importantly, the 13-inch MacBook Pro now comes with its own Apple M1 chip (instead of an Intel processor), which allows the 13-inch MacBook Pro (M1, 2020) to deliver truly impressive performance, while Photoshops M1 version is a truly impressive 13-inch The MacBook Pro (M1, 2020) boasts the longest battery in the history of a MacBook. We tested it ourselves and it’s really impressive, letting you run all day long and still have a battery in stock. ALSO READ: Review of the 13-inch MacBook Pro (M1, 2020) 04. Microsoft Surface Book 3 The Microsoft Surface Book 3 (13.5-inch) shows that the company behind Windows 10 is as good at building hardware as it is software. Surface Book 3 is a brilliant laptop with Photoshop as it is a powerful device with 10th Gen Intel Core processors and can also be configured with a graphics card from Nvidia. Not only that, but you can choose between a 13.5-inch and 15-inch screen, plus top-quality workmanship. It can also be used as a detachable tablet (with the keyboard removed) with a multi-touch display, meaning you can use it as a digital sketchbook - something traditional laptops like the MacBook Pro just can’t. Keep in mind, however, that there is only one non-Thunderbolt USB-C port, so you will likely need an additional Surface Dock to connect all your peripherals.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۲:۳۳ توسط:sam موضوع:

درج آگهي رايگان آگهي-كالا

فروش بيشتر با درج آگهي رايگان بازاريابي حرف اول را در رشد يك كسب و كار و گسترش فروش كالا و عرضه خدمات ميزند به طوري كه شما هر چقدر هم كه خدماتي را با كيفيت عالي و بي نظير به مشتريان ارائه دهيد از نظر تبليغاتي در موضع ضعف باشيد با مشكلات بي شماري روبرو مي شويد كه يكي از آن ها ضرر هاي مالي و همين طور عقب افتادن از رقبا مي باشد.

آن ها سعي مي كنند با  به موفقيت هاي بزرگي برسند كه شما هنوز در مورد آن اطلاعات كافي را نداريد البته تبليغات هوشمند نيز بسيار بازدهي بالاتري خواهد داشت اينترنت بهترين بستر براي شروع اين كار است.

موضوع مهمي كه كم تر به آن پرداخته مي شود اين است كه با استفاده از درج آگهي رايگان آگهي-كالا و درج آگهي رايگان شما مي توانيد بدون هزينه كسب و كار خدمات و كالاي خود را در معرض ديد هزاران و حتي ميليون ها خريدار و نيازمند قرار دهيد.


قصد خريد كالا اجاره رهن و يا دريافت خدمات خاصي را داريد با توجه به گسترش ارتباطات ترجيح مي دهيد به دنبال آن در صفحات اينترنتي باشيد قطعا زود تر به نتيجه دلخواه ميرسيد.

وقتي كالا و يا خدماتي از قبل درج آگهي آگهي-كالا ثبت شده باشد ميتوانيد قيمت و تعرفه بهره برداري از آن را مشاهده كرده و در نهايت به خدمتي كه ميخواهيد با مقايسه و همين طور انتخاب بهترين اولويت دست يابيد.

آگهي-كالا اين نويد را به شما مي دهد كه ديگر نيازي نيست ساعت ها در پي يافتن كالا وب سايت هاي مختلف را زير و رو كنيد و باز هم به چيزي كه ميخواهيد نرسيد اگر ساكن شهرستان ها و يا استان تهران هستيد تفاوتي وجود ندارد مي توانيد از درج آگهي رايگان استفاده كنيد حتي نياز هاي خود را بر اساس تفكيك شهرستان و استان جستجو نمائيد.

كافي است يك حساب كاربري ايجاد كنيد و كالا خدمات مورد نظر خود را همراه با توضيحاتي جزئي مانند منطقه و حوزه فعاليت روش هاي برقراري ارتباط را درج كنيد البته مي توانيد براي يافتن سريع تر جامعه هدف و مشتري از سرويس هاي ويژه براي درج آگهي آگهي-كالا استفاده كنيد.

درج آگهي رايگان بازاريابي با گسترش استفاده عموم مردم از اينترنت به صورت ويژه تري پيگيري مي شوند به همين دليل است كه بيشتر كسب و كار هاي از وب و شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند تا به مشتريان خود برسند و آن ها را خودشان انتخاب مي كنند.

اگر صاحب يك كسب و كار هستيد و نياز به آگهي رايگان آگهي-كالا داريد با يك ثبت نام ساده و حتي بدون ثبت نام مي توانيد تمامي خدمات و تعرفه هاي خود را به مشتريان و جامعه هدف ارائه داده و هر بار آن را ويرايش و تكميل كنيد.

اهميت استفاده از تصاوير و همين طور ارائه كامل توضيحات ميتواند سبب شود كه شما هدفمند تر براي رشد خود پيش برويد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا شما مي توانيد هر نوع كالايي را با رعايت قوانين و بهره گيري از فضاي رايگان با مشتريان و هزاران بازديد كننده سايت آگهي-كالا در ميان بگذاريد.

هيچ نگراني از بابت حريم خصوصي وجود ندارد آگهي-كالا داراي نماد اعتماد از مركز توسعه تجارت الكترونيكي مي باشد مي توانيد از خدمات مورد نياز خود استفاده كنيد و هيچ محدوديتي در رابطه با استفاده از خدمات سايت پيش و روي شما نخواهد بود.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا كه بسيار آسان انجام مي شود شما مي توانيد با انتخاب موضوع و زمينه فعاليتي و يا فروش و خدمات خود مشتري را زود تر به هدفش برسانيد، در واقع اگر در زمينه املاك فعاليت مي كنيد، اين بخش به صورت مجزا در اختيار شما عزيزان قرار مي گيريد.

درج آگهي رايگان براي توسعه كسب و كار خود و همين طور رونق فروش و بهبود تعداد مشتري از اندك زماني تاثير ويژه بازاريابي محتوا را روي محصول خود مشاهده خواهيد كرد.

از همان ابتدا نيز مي توانيد آگهي خود را به صورت ويژه و براي مدت زمان مورد نيازتان بر روي آگهي-كالا درج كنيد.

بيشتر بررسي موضوع املاك ميتوانيد دسته بندي جزئي تر يعني مورد رهن اجاره خريد و فروش و را هر زمينه ديگري را نيز برگزيده و در كنار دسته بندي خدمات و يا كالاي خود قرار دهيد.

آگهي رايگان حتي در ابتدايي ترين مرحله شروع كار شما نيز مي تواند تاثيرگذار باشد همين موضوع كه شما در دنياي بزرگ اينترنت شناخته مي شويد.

حتي امكان جستجوي ويژه و پيشرفته اي نيز در اختيار كاربران خواهد بود كه ميتوانند كالا خدمات و يا مضمون مورد نياز خود را در اندك زماني جستجو كنند به فرض اين كه محصول شما در محلي خاص به فروش ميرسد مي توانيد آدرس و محل انجام معامله و يا ارائه خدمات نام محصول و توضيحات تكميلي تر شماره هاي تماس و پل هاي ارتباطي  را نيز وارد كنيد.

كاربران با ورودي گوگل و بر اساس كلمات مربوط به درج آگهي رايگان شما زود تر پاي ديگر معامله باشند.

امكان آپلود تصاوير متعدد براي محيط كار شما كالا و يا ديگري كه جنبه تبليغاتي دارد وجود خواهد داشت بهتر است سعي كنيد خودتان اين تصاوير را تهيه كنيد تا بازدهي بيشتري داشته باشد.

در نهايت پيش نمايشي به شما نشان داده خواهد شد و پس از چند دقيقه آگهي شما روي آگهي-كالا درج مي گردد اگر به دنبال خدمات خاصي هستيد نيز دستان باز است هم مي توانيد جستجو كنيد و هم تمام خدمات دسته بندي خاصي را مشاهده فرمائيد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا امروزه مورد بسياري از افراد است چراكه تعداد كاربران اينترنتي همواره رو به افزايش است.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا بدليل اينكه افراد به دنبال نيازمندي هاي خود در موتورهاي جستجويي همچون گوگل جستجو مي كنند بسيار مورد طرفدار است.

در حقيقت شما ميتوانيد بدون هيچگونه هزينه اي آگهي خود را رايگان ثبت كنيد و بيشترين بازديد را داشته باشيد.

آگهي-كالا اين مزيت را دارد كه شما براحتي و بدون پرداخت هيچ هزينه اي ميتوانيد آگهي خود را به مخاطبان هدفي كه دقيقا به دنبال آگهي شما جستجو مي كنند نشان دهيد.

اين يعني ثبت آگهي آگهي-كالا و تبليغات هدفمند احتمال اينكه اين افراد دقيقا به دنبال جستجوي نيازمندي خود در آگهي شما باشند بسيار اندك است.

ثبت آگهي آگهي-كالا را مشخص كرده دسته بندي مربوطه را انتخاب ميكنيد براي آنكه آگهي ثبت شده بازخورد بهتري داشته باشد ميتوانيد تصاويري براي آن پيوست كنيد و در نهايت با نوشتن توضيحات، قيمت و آدرس ميتوانيد آگهي-كالا را ثبت كنيد.

بعد از ثبت آگهي آگهي-كالا لازم است مدير آن را تأييد كند كه اين بازه زماني معمولا در سايت ها سريع اتفاق مي افتد.

در سايت آني گاه نيز ثبت آگهي آگهي-كالا به صورت رايگان بوده و انتشار آگهي چند دقيقه زمان ميبرد.

آگهي رايگان آگهي-كالا در حال حاضر بسيار ديده مي شوند.

وب سايت هاي زيادي در اينترنت وجود دارند كه در حوزه آگهي اينترنتي آگهي-كالا فعاليت ميكنند آگهي رايگان آگهي-كالا طرفداران بخصوص خود را در سايت دارد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا گزينه مناسبي براي كساني است كه نمي خواهند هزينه هاي گزاف تبليغات را بپردازند اما اين انتظار را دارند كه تبليغات آنها توسط بيشترين مخاطبان هدف ديده شود آگهي-كالا از طريق سايت هاي درج آگهي گزينه مناسبي است

تبليغات رايگان آگهي-كالا امروزه مطرح شده است تبليغات رايگان آگهي-كالا يكي از راه هاي تبليغاتي جديد است كه به دليل ارتباطي كه توانسته با مخاطبان ارتباط برقرار كند از جمله تبليغات هدفمند مطرح مي شود.

آگهي رايگان آگهي-كالا در اينترنت سبب ميشود براحتي بتوانيد خدمات و محصولات خود را رايگان آگهي كنيد.

روش هاي ارسال آگهي-كالا بسيار زياد است اما شايد روشي كه در آن آگهي دهنده و آگهي گيرنده بتوانند رايگان آگهي آگهي-كالا را درج و مشاهده نمايند بيشتر مورد استقبال مردم قرا ميگيرد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا همانطور كه مطرح شد راهكار بسيار مناسبي براي تبليغات حقيقي و حقوقي است.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا اولين راهكار براي انجام تبليغات و آگهي بدون هزينه است.

شما ميتوانيد بعد از مدتي استفاده از آگهي رايگان آگهي-كالا و ديدن بازخورد آن از برخي امكانات پيشرفته سايت هاي درج آگهي همانند ويژه كردن آگهي، نردبان كردن آگهي درج آگهي برجسته استفاده نماييد.

آگهي رايگان آگهي-كالا در سايت هايي كه از قبل بهينه شده اند بسيار كاربرد دارد از درج آگهي بستر مناسب براي ايندكس شدن آگهي ها در موتورهاي جستجو در آنها فراهم شده است. بنابراين سعي كنيد در اينترنت سايت هايي را براي درج آگهي رايگان آگهي-كالا انتخاب كنيد كه از لحاظ موتورهاي جستجو قوي باشند.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا امكاني است در دهه اخير آگهي و تبليغات را براي همگان ميسر كرده است و راه را براي كسب و كارهاي هموار كرده است.

 
آگهي رايگان آگهي-كالا دغدغه بسياري از افرادي است كه به دنبال راهي براي تبليغات هستند. آگهي-كالا سايت درج آگهي رايگان با مخاطبين بالا است كه شما را در رسيدن به هدفتان ياري ميكند.

منبع :

http://agahi-kala.blog.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۵:۴۹ توسط:sam موضوع:

ديوان محاسبات از انتقال غيرقانوني ??? هكتار از اراضي ملي به بوشهر جلوگيري كرد

ديوان محاسبات از انتقال غيرقانوني ??? هكتار از اراضي ملي به بوشهر جلوگيري كرد

 

بررسي روند انتقال اراضي دولتي و ملي از اداره كل راه و شهرسازي و منابع طبيعي و آبخيزداري استان نشان مي دهد كه با اقدام دادگاه حسابرسان به موقع در بوشهر ، حدود ??? هكتار از زمين هاي ملي به طور غيرقانوني براي ايجاد سايت هاي پرورش ميگو منتقل شد. از انتقال حدود ?? هكتار از اراضي ملي به يك تبعه قطري بدون رعايت مقررات قانوني جلوگيري شد.

همچنين ، به دنبال اين پيگيري ها و اقدام اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري و مساعدت و همكاري قوه قضاييه استان بوشهر ، تقريباً ??? هكتار از اراضي ملي واقع در استان بوشهر ، كه در اوايل دهه ???? به طور جداگانه اشغال شد ، برداشته شد و خزانه داري زمين بازگشت.

در همين حال ، به لطف اقدامات ديوان محاسبات استان ، از انتقال غيرقانوني ?? هكتار از اراضي ملي به شركت تعاوني توسعه رادين جلوگيري و در نتيجه ، روند انتقال توسط قانون تغيير يافت.

علاوه بر اين ، گزارش ديوان محاسبات استان بوشهر بيان مي كند كه پرونده انتقال ?? هكتار از اراضي دولتي به منطقه ويژه اقتصادي بوشهر به دليل عدم دريافت ارزش واقعي زمين به ميزان تقريبي ? ميليارد تومان در حال مستند سازي است و به دادگاه ارجاع مي شود. حسابرسي. علاوه بر اين ، قرارداد انتقال ?? هكتار اضافي به دليل عدم استفاده از زمين واگذار شده در مدت زمان مشخص فسخ شد.

اين گزارش همچنين به ارسال پرونده ديگري به ديوان محاسبات در مورد توقيف و فروش غيرقانوني حدود ???? متر مربع زمين عمومي توسط شهرداري ديلم و احداث يك مجتمع تجاري مغاير با مقررات قانوني اشاره دارد.

لازم به ذكر است گزارش ديوان محاسبات كشور در بوشهر حاكي از رسيدگي به موضوعات مختلف از جمله روند واگذاري ?? واحد مسكوني يا زمين مسكوني توسط اداره كل راه و شهرسازي به اشكال مختلف به افراد غيرقانوني ، غيرمجاز است. ساخت و سازها (مانند ساخت اسكله هاي صيادي ، مسافري و نظامي ، نفت و غيره) بررسي انتقال ?? هكتار از زمين هاي دولتي به تعاوني هاي مسكن سه اداره كل استان ، انتقال ?? هكتار از اراضي دولتي به نيروي دريايي ، و عدم تعيين تخصيص نهايي تقريباً ?،??? هكتار از اراضي مرده در منطقه ويژه انرژي پارس. آنها در حال بررسي و نظارت هستند.

https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۷:۱۳ توسط:sam موضوع:

ديوان محاسبات از انتقال غيرقانوني ??? هكتار از اراضي ملي به بوشهر جلوگيري كرد

ديوان محاسبات از انتقال غيرقانوني ??? هكتار از اراضي ملي به بوشهر جلوگيري كرد

 

بررسي روند انتقال اراضي دولتي و ملي از اداره كل راه و شهرسازي و منابع طبيعي و آبخيزداري استان نشان مي دهد كه با اقدام دادگاه حسابرسان به موقع در بوشهر ، حدود ??? هكتار از زمين هاي ملي به طور غيرقانوني براي ايجاد سايت هاي پرورش ميگو منتقل شد. از انتقال حدود ?? هكتار از اراضي ملي به يك تبعه قطري بدون رعايت مقررات قانوني جلوگيري شد.

همچنين ، به دنبال اين پيگيري ها و اقدام اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري و مساعدت و همكاري قوه قضاييه استان بوشهر ، تقريباً ??? هكتار از اراضي ملي واقع در استان بوشهر ، كه در اوايل دهه ???? به طور جداگانه اشغال شد ، برداشته شد و خزانه داري زمين بازگشت.

در همين حال ، به لطف اقدامات ديوان محاسبات استان ، از انتقال غيرقانوني ?? هكتار از اراضي ملي به شركت تعاوني توسعه رادين جلوگيري و در نتيجه ، روند انتقال توسط قانون تغيير يافت.

علاوه بر اين ، گزارش ديوان محاسبات استان بوشهر بيان مي كند كه پرونده انتقال ?? هكتار از اراضي دولتي به منطقه ويژه اقتصادي بوشهر به دليل عدم دريافت ارزش واقعي زمين به ميزان تقريبي ? ميليارد تومان در حال مستند سازي است و به دادگاه ارجاع مي شود. حسابرسي. علاوه بر اين ، قرارداد انتقال ?? هكتار اضافي به دليل عدم استفاده از زمين واگذار شده در مدت زمان مشخص فسخ شد.

اين گزارش همچنين به ارسال پرونده ديگري به ديوان محاسبات در مورد توقيف و فروش غيرقانوني حدود ???? متر مربع زمين عمومي توسط شهرداري ديلم و احداث يك مجتمع تجاري مغاير با مقررات قانوني اشاره دارد.

لازم به ذكر است گزارش ديوان محاسبات كشور در بوشهر حاكي از رسيدگي به موضوعات مختلف از جمله روند واگذاري ?? واحد مسكوني يا زمين مسكوني توسط اداره كل راه و شهرسازي به اشكال مختلف به افراد غيرقانوني ، غيرمجاز است. ساخت و سازها (مانند ساخت اسكله هاي صيادي ، مسافري و نظامي ، نفت و غيره) بررسي انتقال ?? هكتار از زمين هاي دولتي به تعاوني هاي مسكن سه اداره كل استان ، انتقال ?? هكتار از اراضي دولتي به نيروي دريايي ، و عدم تعيين تخصيص نهايي تقريباً ?،??? هكتار از اراضي مرده در منطقه ويژه انرژي پارس. آنها در حال بررسي و نظارت هستند.

https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۰:۴۱ توسط:sam موضوع:

TGAS:

ديوان محاسبات از انتقال غيرقانوني ??? هكتار از اراضي ملي به بوشهر جلوگيري كرد

 

بررسي روند انتقال اراضي دولتي و ملي از اداره كل راه و شهرسازي و منابع طبيعي و آبخيزداري استان نشان مي دهد كه با اقدام دادگاه حسابرسان به موقع در بوشهر ، حدود ??? هكتار از زمين هاي ملي به طور غيرقانوني براي ايجاد سايت هاي پرورش ميگو منتقل شد. از انتقال حدود ?? هكتار از اراضي ملي به يك تبعه قطري بدون رعايت مقررات قانوني جلوگيري شد.

همچنين ، به دنبال اين پيگيري ها و اقدام اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري و مساعدت و همكاري قوه قضاييه استان بوشهر ، تقريباً ??? هكتار از اراضي ملي واقع در استان بوشهر ، كه در اوايل دهه ???? به طور جداگانه اشغال شد ، برداشته شد و خزانه داري زمين بازگشت.

در همين حال ، به لطف اقدامات ديوان محاسبات استان ، از انتقال غيرقانوني ?? هكتار از اراضي ملي به شركت تعاوني توسعه رادين جلوگيري و در نتيجه ، روند انتقال توسط قانون تغيير يافت.

علاوه بر اين ، گزارش ديوان محاسبات استان بوشهر بيان مي كند كه پرونده انتقال ?? هكتار از اراضي دولتي به منطقه ويژه اقتصادي بوشهر به دليل عدم دريافت ارزش واقعي زمين به ميزان تقريبي ? ميليارد تومان در حال مستند سازي است و به دادگاه ارجاع مي شود. حسابرسي. علاوه بر اين ، قرارداد انتقال ?? هكتار اضافي به دليل عدم استفاده از زمين واگذار شده در مدت زمان مشخص فسخ شد.

اين گزارش همچنين به ارسال پرونده ديگري به ديوان محاسبات در مورد توقيف و فروش غيرقانوني حدود ???? متر مربع زمين عمومي توسط شهرداري ديلم و احداث يك مجتمع تجاري مغاير با مقررات قانوني اشاره دارد.

لازم به ذكر است گزارش ديوان محاسبات كشور در بوشهر حاكي از رسيدگي به موضوعات مختلف از جمله روند واگذاري ?? واحد مسكوني يا زمين مسكوني توسط اداره كل راه و شهرسازي به اشكال مختلف به افراد غيرقانوني ، غيرمجاز است. ساخت و سازها (مانند ساخت اسكله هاي صيادي ، مسافري و نظامي ، نفت و غيره) بررسي انتقال ?? هكتار از زمين هاي دولتي به تعاوني هاي مسكن سه اداره كل استان ، انتقال ?? هكتار از اراضي دولتي به نيروي دريايي ، و عدم تعيين تخصيص نهايي تقريباً ?،??? هكتار از اراضي مرده در منطقه ويژه انرژي پارس. آنها در حال بررسي و نظارت هستند.

https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۰:۰۷ توسط:sam موضوع:

مجموعه كانال هاي استخدامي دوري جاب

مجموعه كانال هاي استخدامي دوري جاب

دوري جاب كلكسيون زيبايي از كانال‌ها و آگهي‌هاي استخدامي – كاريابي و فريلنسري است كه كارشناسان آن سعي كردند با استفاده از بستر تلگرام، مسير استخدامي را كوتاهتر كنند.

كانال‌ها و آگهي‌هاي استخدامي دوري جاب مختص يك يا چند شهر نيست بلكه براي بيشتر شهرهاي كشورمان، اين امتياز در نظر گرفته شده است.

براي پاسخ به اين سؤال كه دوري جاب در تلگرام چه خدماتي به كاربران خود ارائه مي‌دهد؟ نخست بهتر است بدانيم كه:

كاربران دوري جاب چه كساني هستند؟

  1. تمام كارفرمايان از سراسر كشور
  2. تمام كارجويان از سراسر كشور
  3. فريلنسرها
  4. تمام ادارات، نهادها و مؤسساتي كه استخدامي دارند اعم از دولتي و غير دولتي
  5. متقاضيان گذاشتن تبليغ

كارجويان و متقاضيان استخدامي كه تمايل دارند از خدمات دوري جاب استفاده كنند مي‌توانند از قشرهاي مختلف جامعه اعم از:

كارگران، معلمان، دانشجويان

فارغ التحصيلان، زنان خانه دار

متقاضيان دوركاري، نويسندگان

تايپيست‌ها، برنامه‌ نويسان، مترجمان و غيره باشند.

w1_xpj9.jpg

در واقع مي‌خواهيم بگوييم خدمات استخدامي و پذيرش آگهي در دوري جاب محدود به قشر خاصي نيست بلكه همه اقشار مي‌توانند از مجموعه كانال‌ها و آگهي‌هاي استخدامي دوري جاب استفاده كنند.

دوري جاب در تلگرام چه خدماتي به كاربران خود ارائه مي‌دهد؟

  1. كانال كاريابي دوري جاب در تلگرام راه اندازي شده.
  2. كانال‌هاي استخدامي مختص بيشتر شهرها راه اندازي شده.
  3. با مراجعه به سايت دوري جاب مي‌توانيد از انواع كانال‌هاي استخدامي باخبر شويد.
  4. هر روز از آگهي‌هاي استخدامي شهر خود باخبر مي‌شويد.
  5. كارفرمايان شاهد تنوع و فراواني درخواست‌هاي كارجويان در كانال هستند.
  6. كارجويان نيز شاهد تنوع و فراواني آگهي‌هاي استخدامي هستند
  7. پذيرش آگهي و تبليغ در تمامي كانال‌هاي دوري جاب با قيمت مناسب پذيرش مي‌شود.

بهتر است بدانيم:

مشهد، تهران، گلستان، اصفهان، شيراز، ساري، مازنداران، فارس، تبريز و غيره

از جمله شهرهايي هستند كه تيم دوري جاب به صورت اختصاصي براي كارجويان و كارفرمايان آنها كانال استخدامي راه اندازي كرده است.

براي اينكه از نزديك شاهد كانال‌هاي استخدامي و كاريابي تيم دوري جاب باشيد در ادامه شما را با تعدادي از اسامي و آدرس اين كانال‌ها كه در تلگرام ايجاد شده آشنا مي‌كنيم.

كانال هاي استخدامي دوري جاب همراه با آدرس تلگرامي:

رديف

نام كانال استخدامي

آدرس تلگرامي كانال

1

كانال استخدام خراسان رضوي

@mashhad_karyabiii

2

كانال استخدام شهريار

@karyabi_tehran_***

3

كانال استخدام ساري

@shomal_karyabi

4

كانال استخدام همشهري تهران

@karyabi_tehran_***

5

كانال كاريابي آمل

@shomal_karyabi

6

كانال استخدامي فارس

@shiraz_karyabiii

7

كانال استخدام اصفهان

@esfahan_karyabii

 

 

آنچه كه در جدول مشاهده كرديد تنها تعداد معدودي از كانال‌هاي استخدامي تيم دوري جاب است كه با تلاش شبانه‌روزي سعي كردند خواسته‌هاي شما كارجويان و كارفرمايان عزيز را پاسخگو باشند.

براي مشاهده ديگر كانال‌ها مي‌توانيد به سايت دوري جاي به آدرس doorijob.com مراجعه كنيد.

بنابراين چنانچه نياز داريد هر روز از آگهي‌هاي استخدامي شهر خود باخبر شويد لازم است كه عضو كانال بزرگ كاريابي دوري جاب به آدرس @karyabi_doorijob شويد.

 يا عضو كانالي شويد كه مختص شهر شما ايجاد شده است.

w2_jm.png

مزاياي عضويت در كانال كاريابي دوري جاب در تلگرام:

  1. پاسخگويي سريع
  2. مشاهده آگهي‌هاي استخدامي از سراسر كشور
  3. قيمت مناسب پذيرش آگهي
  4. امكان نمايش رزومه متقاضيان كار در كمتر از دو دقيقه براي هزاران كارفرما

يكي از اقدامات ديگري كه تيم دوري جاب براي ارائه خدمات بهتر به كاربران خود انجام داده است راه اندازي كانال استخدام با توجه به در رشته‌ها و تخصص‌هاي مختلف كاري است.

كانال استخدام مهندسين صنايع:

تمام مهندسيني كه در حوزه صنايع تخصص دارند مي‌توانند با عضويت در اين كانال و ارسال رزومه براي كارفرمايان زمان استخدام خود را تسريع كنند.

كانال استخدام مربيان مهد كودك

كانال استخدام رانندگان

كانال استخدام بازيگران

كانال استخدام معلولين و...

در واقع تمام افرادي كه داراي يك توانمندي هستند و متقاضي استخدام نيز مي‌باشند مي‌توانند با عضويت دركانال @karyabi_doorijob و ارسال رزومه مسير استخدامي خود را كوتاهتر كنند.

امروز كاربران دوري جاب و بويژه متقاضيان كار نياز دارند بدون اتلاف وقت و يا با جستجوي كمي كار مورد علاقه‌شان را پيدا كنند و هر چه سريعتر استخدام شوند.

كارشناسان دوري جاب به اين مهم توجه ويژه نشان دادند و موفق شدند با ايجاد كانال‌هاي استخدامي در تلگرام رضايت وافر كاربران را از آن خود كنند.

 

فريلنسري‌ها در كدام كانال كاريابي دوري جاب عضو شوند؟

دوري جاب براي تمام فريلنسري‌ها كانالي ويژه راه اندازي كرده تا بتوانند پاسخگويي بهتري به دغدغه‌هاي استخدامي اين عزيزان داشته باشند.

@freelancer_projeh آدرس تلگرامي ويژه فريلنسري‌ها است تا زودتر به مقصد برسند.

شما نيز براي طي كردن مسير استخدامي در مسافتي بسيار كوتاه با توجه به نياز خود به مجموعه كانال هاي استخدامي دوري جاب بپيونديد.

ما در دوري جاب با شما و در كنار شما هستيم؛ پس شما نيز با ما همراه شويد.


برچسب: مجموعه كانال هاي استخدامي دوري جاب،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۳:۵۶ توسط:sam موضوع: