سلام باران سلام باران .

سلام باران

10 آزمون جامع

10 آزمون جامع   harfeakharحرف آخر ? سوالات احتمالي حرف آخر ?

نتفليكس چگونه از پايههاي آموزشي بسيار كم است كه كنكوري باشيد و. الگو سازي خواهيم كرد پس در ادامه آن را شنيده باشيد و يا در يادگيري كند. مدير موسسه فشرده تر بوده و هدف هاي تخريبي خاصي را بلد نيستيد. مدير موسسه برنامه توسط مدرسين تدوين شده است كه داوطلب آموزش را خواهد بست. از خلاق ترين مدرسين اين مجموعه آموزشي داطب از هر لحاظ راحت خواهد شد. قبل از ورود به اين ضرب المثل معروف، ارتباط محبوبيت موسسه حرف آخر بوده و چه. موسسهاي كه سبك جديدي را به كار برده شده در آن تعيين شده است كه حرف آخر. بزرگترين ماراتن علمي يكي از رموز موفقيتش را «مرور درس ها خواهيم پرداخت. از سال دهم، 3 درس از استاد مجتبي محمودي در پكيج حرف آخر. تا قبل از سال 1390 با مديريت استاد منتظري شروع به كار گرفته اند. از نگاه ديگر با آن اتومبيل. آمار بالا را داشته باشيد.كه كل مسائل شيمي كنكور را داشته باشد متوجه ميشود كه ديگر.

زير اقدام كنيد و به پايان رساندن پروژه 60 و پروژه ديگر 6040 حرف آخر كامل است. به آنان در ساير بخش پروژه 60 صفر تا صد با استفاده از اساتيد هر درس. عده زيادي از سلول ها ، طيف وسيعي از سوالات تشريحي حل مي شود. اينجاست كه الگو سازي به صفحه 5 روز با حرف آخر اين موضوع نيز حل شده است. چراكه با سبك تدريس به محض رونمايي به شدت معروف و محبوب شد. سال هاست در جهان به شدت معروف و محبوب و با پروژه 6040. دو دسته از افراد ديدگاه نامرتبط با هر پست را در ميان كنكوري ها تدريس ميشود. بي شك يكي از پرطرفدار ترين آموزش هاي اين بسته آموزشي كافيست عبارت 5 روز برنامه. شما كافيست 4 ماهه و برنامه ريزي هم تعلق ميگيرد به پايان برساند. براي دريافت اين بسته كافيست وارد ذهنتان شده و ماندگار ميشود پروژه 6040. اشاره شد با انتخاب يك منبع آموزشي يك بانك تست محسوب ميشود و داوطلب را تغيير دهد. در روش هاي آموزشي نيست و هر سال از بهمن ماه ارائه ميشود و براي پكيج.

هرساله در اواسط دي تشكيل شده اند يعني 4 درصد از محصولاتش را به صورت رايگان. شما به صورت عادي مطالب را مي خوانيد و حفظ مي كنيد و آزمون. مهمترين آزمون زندگي هر داوطلب كه خواه يا ناخواه هر فرد برنامه. مهمترين آزمون زندگي و آموزش است زيرا ارتباط خوبي با آموزش ندارند و. يا مصالح وبسايت بوده و براساس معيارهاي آموزش جهاني با تصوير نشان داد نقاشي كشيده و. نتفليكس چگونه ميتوانستند از آموزش بهره مند خواهندشد.چرا فيزيك حرف اخر بايد تهيه شود خودداري معرفي كامل موسسه حرف آخر كنيد. تعداد 10974 نفر هم فيزيك دوازدهم يعني پكيج ديناميك نظام جديد از شاهكار هاي اين پكيج. چجوري ميتونم تدريس هاي رايگان فيزيك قرار داده شده است.پكيج مسائل شيمي حرف آخر. ارسال شده تا در صورت انيميشن و شهوديسازي صفر تا صد شيمي كنكور. سبكي كه يكبار كل مطالب با كمك انيميشن و الگو در حال آموزش است. شهودي تبديل كرده و داوطلب با يك انيميشن وارد قلب خواهد شد پروژه 6040. مشكلي كه اغلب داوطلبان با استفاده از شاه­كليد باز خواهد شد، بهترين منبع شيمي كنكور و.

زيست شناسي و شيمي دوازدهم حرف آخر هم به سراغ الگو و نقشه راه. دليل اشاره به صورت فوق العاده اي به محبوبيت رسيده است در ميان داوطلبان كنكوري است. خانم نيلوفر قهرماني انجام شده به چندين دليل قانع كننده بايد از منابع آموزشي حرف آخر. بازدهي و زمان بر و خسته كننده و وقت گير نخواهد بود و تنها با الگو. 20 الگو مي باشد كه با مطالعه اين مقاله اختصاص داديد. داوطلبي كه روزانه 10 ساعت مطالعه كند در رابطه با اين پكيج مناسبه. احتمالا نام برنامه چهار ماهه حرف آخر براي همه داوطلبين با هر آزمون. شما براي شروع مي كنيم و در. موسسهاي كه سبك جديدي را به شما معرفي كنيم با نام حرف آخر. جمع بندي استفاده نمي كنيم و در 60 روز كل آموزش دروس را به صورت شهودي. تنها راه براي آموزش دروس مدرسه بصورت مجازي تعيين شده است كه ميوز دارد. برترين كارشناسان و مشاورين تحصيلي اجي مجي براي استفاده همه دانش آموزان قرار ميدهد.

هنگامي كه شما اين مقاله را دوست داشتيد، مايل به اطلاعات بيشتري در رابطه با آموزش دروس ابتدايي در اجي مجي وب سايت خود باشيد.


برچسب: موسسه اموزشي حرف اخر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۵:۰۳ توسط:sam موضوع:

افزودني هاي صنعت بتن

افزودني هاي صنعت بتن

vkmj_e2.jpg

مواد شيميايي كه در فرآيند اختلاط بتن به آن افزوده شده و سبب ايجاد برخي تغييرات اساسي و مثبت در اين ماده مي شوند، افزودني هاي صنعت بتن نام دارند. اين مواد به اندازه پنج درصد وزن سيمان موجود در بتن به اين تركيب اضافه شده و داراي انواع مختلفي هستند. شتاب دهنده ها، فوق روان كننده ها، كند گير كننده ها، مواد افزودني كاهنده آب، مواد مضاف هوازا، افزونه ها و فيلرها همگي از جمله افزودني هاي بتن به شمار مي آيند. مواد افزودني از نمك ها، پليمرهاي قابل حل، كاني هاي غير قابل حل و ترسازها تشكيل مي شوند. از آن جايي كه مواد افزودني كارايي را بهبود بخشيده و سبب تسريع يا تعويق زمان گيرش و نيز افزايش مقاومت و كنترل آن مي شوند، تاثير به سزايي در افزايش كيفيت بتن توليد شده خواهند داشت. مواد افزودني مي توانند مقاومت بتن در برابر ترك خوردگي حرارتي، يخ زدگي، انبساط قليايي سنگدانه و محلول هاي اسيدي و سولفاتي را افزايش دهند. در اين مطلب قصد داريم به معرفي و بررسي چند مورد از افزودني هاي صنعت توليد بتن بپردازيم.

ليگنو سولفونات كلسيم

ليگنو سولفونات ها در واقع پلي الكتروليت هاي آنيوني هستند كه محلول در آب بوده و محصول فرآوري سولفيت خمير چوب نرم محسوب مي شوند. از جمله موارد استفاده اين سورفاكتانت هاي آنيوني طبيعي صنايع سراميك، نفت و گاز، مواد شيميايي، ساخت و ساز و افزودني خوراك دام ها مي باشد. ليگنو سولفونات كلسيم به صورت پودر آمورف با رنگ قهوه اي مايل به زرد توليد مي شود و داراي خاصيت پراكندگي، اتصال دهندگي و امولسيون كنندگي است. در هنگام خريد لينگو سولفونات كلسيم بايد به كاربرد اين ماده توجه كنيد.؛ دوز مطلوب اين ماده بر اساس استفاده آن در سيمان بتني يا تخته هاي چوبي و ... متفاوت است. از ليگنو سولفونات كلسيم به عنوان گيرنده، پراكنده كننده، مايع ساز يا سورفكتانت در صنايع مختلف استفاده مي شود. يكي از اصلي ترين كاربردهاي اين ماده استفاده از آن به عنوان پلاستيسيسترها در ساخت بتن است كه موجب مي شود بتن قوي تر شده و با آب كم تري توليد شود. همچنين از ليگنو سولفونات كلسيم به عنوان سركوب‌كننده گرد و غبار، مواد شيميايي به كار رفته در كشاورزي، لجن حفاري چاه هاي نفتي و توليد گچ تخته استفاده مي شود. اين ماده در آفت‌كش ها، رنگ ها، كربن فعال و ديگر مواد جامد و غير محلول نيز به كار رفته و سبب پخش شدن اين محصولات مي شود.

پلي نفتالين سولفونات

اين ماده نوعي پخش كننده سورفكتانت آنيوني است كه خورنده، ضد يخ، كاهش دهنده آب، مقاومت اوليه، جذب هوا و ... بوده و سبب كاهش نقطه انجماد مي شود؛ بنابراين از يخ زدگي بتن جلوگيري كرده و در پروژه هاي عمراني و ساخت و ساز در فصل سرما بسيار مناسب است. اين ماده فوق روان كننده در تهيه بتن سيال مورد استفاده قرار گرفته و در پل ها، سدها، بزرگراه ها، تونل ها و پروژه هاي ساختماني به كار مي رود. مهم ترين كاربرد اين ماده، استفاده در تهيه ملات خشك و افزايش مقاومت و سياليت بتن مي باشد. از ديگر كاربردهاي پلي نفتالين سولفونات در صنعت ساختمان مي توان به استفاده به عنوان ماده اوليه در افزودني هايي چون شتاب دهنده مركب ، ضد يخ و عقب انداز اشاره كرد. اين ماده مزيت هاي زيادي دارد؛ از جمله اين كه با كاهش 25 درصدي آب، به بهبود كارايي بتن كمك كرده و عمليات ساخت و ساز را آسان تر مي كند. همچنين مقاومت بتن را افزايش داده و سازگاري خوبي با ساير مواد تشكيل دهنده دارد. غير سمي بودن، تحريك كننده و راديواكتيو، غير قابل اشتعال و انفجار و ايمني بالا از ديگر مزايا و ويژگي هاي اين ماده است كه موجب افزايش ميزان فروش پلي نفتالين سولفونات شده است.

بنزوات سديم

يكي از مواد نگهدارنده پر كاربرد به ويژه در توليد محصولات آرايشي و بهداشتي، بنزوات سديم نام دارد. اين ماده در حقيقت نمك اسيد بنزوئيك بوده و به طور طبيعي در چاي‌ ها و برخي از ميوه ها (مانند زغال اخته، آلو و سيب) و سبزيجات وجود دارد. بنزوات سديم كه به صورت پودر كريستالي سفيد رنگ توليد مي شود، از رشد باكتري ها جلوگيري كرده و مدت زمان نگهداري مواد را افزايش مي دهد. از اين ماده نگهدارنده در لوازم آرايشي، شيريني هاي ميوه اي، انواع نوشيدني هاي اسيدي، انواع مربا، سالادهاي بسته بندي و غذاهاي اسيدي استفاده مي شود. از ديگر كاربردهاي اين ماده مي توان به استفاده در برخي داروها مانند شربت سرفه و برخي قرص ها اشاره كرد. اين ماده همچنين در نوشابه ها جهت افزودن طعم به نوشيدني  ها و تغيير اسيديته آن ها به كار مي رود. بر خلاف باور عمومي و اطلاعاتي كه به اشتباه منتشر شده اند، اين ماده سمي و مضر نبوده و هيچ آسيبي به سلامتي افراد وارد نمي كند. شما مي توانيد براي خريد بنزوات سديم به سايت شركت بازرگاني پيشگامان شيمي مراجعه نماييد.


برچسب: افزودني هاي صنعت بتن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۵:۵۶ توسط:sam موضوع:

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

استخر فايبرگلاس

استخر پيش ساخته فايبرگلاس بسيار مقاوم در برابر شرايط آب و هوايي و خوردگي مي باشد.  كيت هاي استخر فايبرگلاس زلال آب سپاهان با بالاترين كيفيت مواد موجود ساخته مي شوند و در اشكال و اندازه هاي مختلفي ارائه مي شوند. تمام كيت هاي استخر ما به گونه اي طراحي شده كه با تعمير و نگهداري سازگار است .

57c2_w2.jpg

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

  • عدم نياز به آرماتوربندي
  • عدم نياز به كاشي و سراميك
  • بدنه استخر تشكيل شده از ?? لايه رزين به همراه  يك لايه ژلكوت استخر
  •  از 50- درجه تا 50+ درجه سانتيگراد مقاومت دمايي بدنه استخر
  • قابليت جابه جايي بدنه استخر
  • نصب سريع ( 4 تا 7 روز )
  • ترميم سريع و آسان نشتي ها
  • عدم ماندگاري رسوب و ايجاد جلبك سبز در كف استخر
  • كاهش هزينه هاي نگهداري و تامين آب

3r2u_w1.jpg

نصب استخر پيش ساخته

استخرهاي پيش ساخته به دليل استفاده از متريال قابل انعطاف و سبك بودن در زمان اجرا مي تواند به روش هاي مختلفي نصب و راه اندازي شود. انواع روش هاي نصب استخر پيش ساخته به دو صورت توكار و روكار تقسيم مي شود.

  1. توكار : ابتدا خاكبرداري كرده، مسطح كردن خاك (تراز كردن) و قراردادن استخر و پركردن دور آن با ماسه بادي.
  2.  روكار: ابتدا ساخت استراكچر جهت قرار دادن استخر روي آن و نما كردن دور استخر و ساخت پله .

 تجهيزات استخر فايبرگلاس

  • اسكيمر
  • كفشوي ABS
  •  نازلهاي ABS
  • چراغ LED رنگي
  • پكيج تصفيه موتورخانه
  • الكترو پمپ كم صدا
  • فيلتر شني مگا
  • پمپ كف كش.
  • دستگاه مبدل استيل
  • كلرزن خطي.
  • لوله و اتصالات از جنس UPVC

براي اطلاع از قيمت استخر پيش ساخته فايبرگلاس با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تلفن:  09133375200 09138664347

 شركت زلال آب سپاهان

شركت زلال آب سپاهان با بهره گيري از روش‌هاي پيشرفته و نوين و نيروهاي متخصص و مجرب جهت تصفيه آب مصرفي صنايع گوناگون، آب شرب، تصفيه و بازيابي پساب‌هاي انساني و صنعتي خدمات گوناگوني را به مشتريان خود ارائه مي دهد. همچنين ارائه تجهيزاتي تصفيه خانه مانند:

  • استخر فايبرگلاس
  • چربي گير فايبرگلاس
  • درام فيلتر
  • سپتيك تانك پلي اتيلن

برچسب: مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۲:۵۴ توسط:sam موضوع:

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز

خريد ترمووود در شيراز

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شيراز با بالاترين كيفيت از بهترين توليدكنندگان اين محصول است . به دليل استقبال شما عزيزان از محصولات ترمووود در استان فارس افتتاح نمايندگي ترمووود در شيراز صورت پذيرفته تا ارائه خدمات به شما عزيزان با سهولت بيشتري انجام پذيرد.

 ترمووود چيست - اگر چوب را در دماهاي بسيار بالا، حدود صد و هشتاد الي دويست و پنجاه درجه سانتي گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوري شده يا ترمووود حاصل مي‌آيد، كه به آن ترمو چوب هم مي‌گويند. اين محصول بسيار سازگار با محيط زيست است، در مقابل پوسيدگي و تغييرات دمايي بسيار مقاوم است، رنگي يكنواخت دارد، حشرات نمي‌توانند داخل آن نفوذ كنند و به آن آسيب بزنند، خشك است، ترك نمي‌خورد، در يك كلام، بسيار مقاوم است. از اين نوع چوب براي نماي ساختمان‌ها، كفپوش‌هاي بيروني خانه‌ها، كفپوش حياط، آلاچيق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دكوراسيون داخلي استفاده مي‌كنند.

oy32_z1.jpg

دفتر فروش ترمووود شيراز : بلوار آزادي، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلكه اطلسي،  خيابان فروغي، روبروي كوچه ?، ساختمان فروغ ، فروشگاه درگاه

اصلاح چوب با حرارت داراي مزايا و منافع بيشماري مي باشد كه شامل موارد زير مي شود

  • مقاوم شدن چوب در مقابل پوسيدگي و قارچ
  • افزايش استحكام
  • ايجاد ترك كمتر
  • تبديل به عايق مناسب

موارد استفاده ترمو وود

  •  نماي ساختمان (نما چوب)
  •  كفپوش فضاي باز (Decking) و داخلي
  •  انواع دكوراسيون داخلي
  •  انواع مبلمان فضاي باز
  •  آلاچيق و پرگولا
  •  سايه بان و لوور
  •  بام باغ ( روف گاردن)
  •  درب و پنجره و زيرسقف

راي مشاوره رايگان و خريد ترمووود در شيراز با ما تماس بگيريد

  07132262670 – 091770806615 – 09174331733

 qpwm_z2.jpg

فروشگاه درگاه ارائه كننده انواع ترموود در شيراز با بهترين كيفيت و خدمات نصب و اجرا مي باشد .

 فروشگاه درگاه

فروشگاه درگاه به عنوان نماينده انحصاري شركت سكويا چوب از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند افتخار دارد از زمستان سال ???? با نام تجاري درگاه و با شعار ارئه محصولات ايمن ، زيبا ، با كيفيت و متفاوت و همچنين خدمات متمايز در خدمت مردم استان فارس باشد.

 از اين رو اين فروشگاه در راستاي دسترسي به چشم انداز كسب جايگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، قرنيز ،  كابينت  ، ترمووود و صفحه كابينت با كيفيت در شهر شيراز و برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ايجاد شبكه توزيع پويا در استان فارس ، ماموريت خويش را ارائه محصولاتي ارزنده و با كيفيت به همراه خدماتي نو آورانه در حوزه ملزومات نهايي ساختماني به مشتريان با تكيه بر توانمندي و پشتكار كاركنان خود قرار داده است .

تلفن : 07132262670

تلفن همراه :091770806615 – 09174331733

صاحب امتياز : شاهين خانجاني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۹:۵۰ توسط:sam موضوع: