سلام باران سلام باران .

سلام باران

نقش بازارهاي اينترنتي در فروش عمده كالا

نقش بازارهاي اينترنتي در فروش عمده كالا

امروزه و با رشد استفاده از تلفن هاي همراه هوشمند، ابزار هاي آنلاين بسياري براي كمك به راحتي معاملات به بازار عرضه شده كه برخي با استقبال بسيار زيادي از سوي كاربران رو به رو بوده اند. بازارهاي آنلاين عمده و خرده به كمك صنايع مختلف آمده تا با استفاده از پتانسيل بالاي خود در برقراري ارتباط بتوانند شبكه ي جديدي از مشتريان را براي فروشندگان عمده به ارمغان بياورند.

از جمله مهم ترين اين بازار ها مي توان به شركت هاي علي بابا در چين، آمازون در آمريكا و اي بي اشاره كرد. اين بازار ها به ارايه ي انواع كالا و تجهيزات در زمينه هاي مواد غذايي و كشاورزي، تجهيزات الكترونيكي، پوشاك و… مي پردازند.

 

mnd9_z2.jpg

آشنايي با سايت علي بابا

شركت عليبابا يك شركت تجارت الكترونيكي چيني مي باشد با مديريت آقاي "جك ما" ، كه امكان فروش محصولات خود را به صورت آنلاين به همراه خدمات پس از فروش آن ها، براي مشتريان فراهم كرده است. وب سايت علي بابا ، در در سال 2012 در حدود 1.1 تريليون دلار معادل 170 ميليارد دلار فروش داشته است؛ كه اين ميزان فروش، در مقايسه با ميزان فروش شركت هاي رقيب آن، رقم بسيار بالايي است. سايت علي بابا يكي از ?? وب سايت برتر دنيا مي باشد. با توجه به آخرين گزارش اعلام شده، حدود 279 ميليون خريدار فعال و 8.5 ميليون فروشنده فعال هر ساله از خدمات آنلاين سايت علي بابا استفاده مي كنند؛ همچنين سالانه حدود 14.5 ميليارد سفارش در اين وب سايت گزارش شده است.

اگرقصد داريد كه كالايي را به صورت اينترنتي از يك منبع خارج از كشور خريداري نمائيد، انتخاب سايت علي بابا ، شانس خوبي را براي خريد امن و آسان، در اختيار شما عزيزان قرار مي دهد. Alibaba بزرگترين شركت تجارت الكترونيك جهان محسوب مي شود. (بزرگتر از آمازون و eBay). همچنين جامع ترين فهرست كالا را در اختيار خريداران قرار مي دهد. اعضاي اين شركت متشكل است از تامين كنندگان (بيشتر از آسيا) با خريداراني از سراسر جهان.

خريد و فروش عمده در بازار كشاورزي

بازار كشاورزي يكي ديگر از بازارهايي كه پتانسيل بسيار زيادي در زمينه ي ايجاد بازاري همچون علي بابا براي ارتباط و خريد و فروش موثر دارد و تا كنون توجهي به اين پتانسيل انجام نشده است. ايران كشوري با سابقه و صنعت بزرگ كشاورزي در منطقه است كه مي توان با ايجاد ساختار و بستري آنلاين به كمك رشد آن آمد.

ايران پتانسيل بالايي در توليد و خريد و فروش عمده برنج، خرما و ديگر محصولات كشاورزي دارد و يكي از بزرگ ترين صادركننده هاي اين حوزه در منطقه خاورميانه به شمار مي رود. خرماي ايران از بهترين انواع خرما در منطقه و جهان به شمار رفته و ماندگاري بالايي دارد و به دليل نيمه خشك بودن، سهولت در نگهداري و حمل و نقل آن توجه بازار هاي جهاني را به خود معطوف كرده و مشتريان زيادي در كشورهاي همسايه و اروپا به سوي خود جذب كرده است.خرماي ايران داراي مواد مغذي زيادي از جمله مواد قندي، پروتئيني و مواد معدني مي باشد. قيمت بالاي محصولات كشاورزي معلول سيستم سنتي و واسطه‌گرهايي است كه در ميان راه توليدكننده و مصرف‌كننده قرار‌گرفته و سهم بالاي بازار را در اختيار مي‌گيرند. اين واسطه‌ها باعث گراني محصول نهايي و در‌نهايت، ناراضي شدن مصرف‌كننده و توليدكننده مي‌شوند. حذف اين واسطه‌گري‌ها تا به حال در بخش‌هاي زيادي، از حمل‌ونقل شهري و ترابري بين‌شهري گرفته تا توليد و ارائه محصول، باعث شده قيمت‌ها تا حد قابل‌توجهي متعادل شود. يك استارتاپ ايراني تلاش كرده سيستم اشتباه ارائه محصولات كشاورزي را به يك بازار رقابتي تبديل كند.


برچسب: نقش بازارهاي اينترنتي در فروش عمده كالا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۸:۵۶ توسط:sam موضوع:

فلاش تانك چيست

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.


برچسب: فلاش تانك چيست،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۱:۱۸ توسط:sam موضوع:

Hack و امنيت شبكه

در 1980، يك سازمان بين lrm;المللي استانداردسازي، طرحي را به نام lrm;Open System interconnection (DSI) به وجود آورد. اين مدر براساس لايه lrm;بندي پروتكل پايه lrm;گذاري شده است. و آن به اين صورت است كه وقتي دو كامپيوتر مي lrm;خواهند با هم ارتباط برقرار ككنند، سريهايي از قسمتهاي كوچك استاندارد نرم lrm;افزاري روي هر سيسيتم براي بهتر كردن اين ارتباط، عملياتي را انجام مي lrm;دهند. يك قسمت براي حصول اطمينان از اينكه داده به طور مناسب بسته lrm;بندي شده است تلاش مي lrm;كند و قسمت ديگر از فرستادن پيامهاي گم شده به طور مجرد مراقبت مي lrm;كند و قسمتهاي ديگر پيامها را در سراسر شبكه مي lrm;فرستند. هر كدام از اين قسمتها كه تحت عنوان لايه از آنها ياد مي lrm;شود، كار مشخص و كوچكي براي انجام ارتباطات دارند. قسمت lrm;هاي ارتباطي كه با هم استفاده مي lrm;شوند. lrm;Protocl Stack (پشتة پروتكل) ناميده مي lrm;شوند زيرا آنها شامل گروهي از اين لايه lrm;ها هستند كه بر روي هم سوال شده lrm;اند. مدل lrm;OSI شامل هفت نوع از اين لايه lrm;ها مي lrm;باشد كه هر كدام نقش مشخصي در انتقال داده lrm;ها را در شبكه دارند. در توده ارتباطاتي لايه lrm;بندي شده، يك لايه روي قسمت فرستنده با همان لايه روي سيستم (قسمت) گيرنده در ارتباط است. به علاوه لايه lrm;هاي پايين lrm;تر به لايه lrm;هاي بالايي سرويس مي lrm;دهند. به عنوان مثال لايه پايين lrm;تر ممكن است پيامهاي گم شده را به جاي ارسال به لايه بالاتر كه وظيفه فرمت lrm;بندي داده lrm;ها را به صورت دقيق به عهده دارد مجدداً به لاية پايين ارسال كند. اين لايه، لايه سطح بالايي خود را كه ممكن است داده lrm; را در قسمت اول توليد مي lrm;كند، سرويس دهد. وقتي كه يك لايه براي انجام امور به لايه ديگر متكي مي lrm;شود، لايه lrm;ها به وجود مي lrm;آيند. بنابراين نرم lrm;افزار يك لايه مي lrm;تواند در حالي كه تمامي لايه lrm;هاي ديگر يكسان باقي مي lrm;مانند، به جاي برناه ديگر جايگزين شوند. مدل مرجع lrm;OSI از هفت لايه زير تشكيل شده است: لايه 7: لايه برنامه كاربردي lrm;(Application layer): اين لايه به عنوان پنجره lrm;اي به كانال ارتباطي براي برنامه كاربردي و البته با توصيف داده lrm;ها و تبديل آنها به اطلاعات با مفهوم براي برنامه lrm;هاي كاربردي عمل مي lrm;كند. لايه 6: لايه نمايشي lrm;(Presentation layer): اين لايه چگونگي نمايش المان lrm;هاي داده براي ارسال، از جمله منظم كردن بيت lrm;ها و بايت lrm;ها در اعداد و فرمت lrm;بندي اعداد نمايي و همانند آن را برعهده دارند. لايه 5: لايه جلسه lrm;(Session layer): اين لايه، نشستهايي را بين ماشينهاي ارتباطاتي با كمك به شروع، نگهداري و مديريت آنها هماهنگ مي lrm;كند. لايه 4: لايه انتقالي lrm;(Transport layer): اين لايه، براي تهيه جريان ارتباطي قابل اعتماد بين دو سيستم، كه شامل انتقال دوباره پيامهاي گم شده، قرار دادن آنها در جاي مناسب و نظارت و بازرسي خطاها است، استفاده مي lrm;شود. لايه 3: لايه شبكه lrm;(Network layer): اين لايه براي انتقال داده از يك سيستم از ميان مسيريابها به ماشين نهايي در طول شبكه، مسئوليت lrm;پذير است. لايه 2: لايه پيوند داده lrm;ها lrm;(Data link layer): اين لايه، داده را در طول شبكه حركت مي lrm;دهد. لايه 1: لايه فيزيكي lrm;(Physical layer): اين لايه بيت lrm;ها را در طول پيوند فيزيكي كه مي lrm;تواند فيبر نوري، ارتباط راديويي، مس و يا هر رسانه فيزيكي ديگر انتقال مي lrm;دهد. چگونه lrm; TCP/IP سازگار مي lrm;باشد؟ وقتي كه مفهوم مدل مرجع lrm;OSI، پروتكل lrm;هاي گوناگون شبكه را پاسخ مي lrm;دهد، پس بياييد پروتكل lrm; TCP/IP را تجزيه كنيم. در lrm; TCP/IP لايه كاربردي، لايه lrm;هاي جلسه و نمايش مدل مرجع lrm;OSI در لايه كاربردي قرار داده شده lrm;اند. TCP/IP روي داده ارسالي براي برنامه كاربردي تمركز ايجاد مي lrm;كند. لايه كاربردي: اين لايه خود TCP/IP نمي lrm;باشد. بلكه متشكل از برنامه lrm;هاي خاصي است كه سعي مي lrm;كنند با استفاده از lrm; TCP/IP در طول شبكه با هم ارتباط برقرار كنند. مدل ارتباطي در اين لايه ممكن است شامل دو lrm;Mail Server، سرويس lrm;دهنده و سرويس lrm; گيرنده lrm;Telnet، سرويس دهنده و سرويس گيرنده lrm;FTP و يا ساير برنامه lrm;هاي كاربردي باشد. لايه انتقال: اين لايه شامل پروتكل كنترلي ارسالي، lrm;(TCP) پروتكل ديتاگرام كاربر lrm;(UDP)، و پروتكل ساده lrm;اي كه ما در آينده در اين قسمت با جزييات بيشتري تجزيه مي lrm;كنيم، مي lrm;باشد. اين لايه اطمينان حاصل مي lrm;كند كه بسته lrm;ها به مكان مناسب روي ماشين مقصد تحويل داده شده lrm;اند. همچنين براي فراهم كردن بسته lrm;ها به صورت منظم براي برنامه lrm;اي كاربردي كه احتياج به اين عمل دارند، مي lrm;تواند استفاده شود. لايه شبكه: اين لايه به پروتكل اينترنت lrm;(IP) وابسته است و هدف آن فرستادن پيامها از كامپيوتر منبع داده شده به ماشين نهايي داده شده در طول شبكه مي lrm;باشد. بر طبق اصطلاح مدل مرجع lrm;OSI، به لايه lrm;IP گاهي اوقات لايه سوم نيز گفته مي lrm;شود. لايه پيوند داده: اين لايه پيامها را در طول شبكه از هر كامپيوتر به كامپيوتر ديگر انتقال مي lrm;دهد. به عنوان مثال، اين لايه lrm;ها روي كامپيوتر داده lrm;ها را از كامپيوتر شما به مسيرياب lrm;(Router) شبكه محلي شما حركت مي lrm;دهد. سپس مسيرياب lrm;(Router) با استفاده از اين لاية پيوندي، داده را به مسيرياب بعدي انتقال مي lrm;دهد. باز هم طبق اصطلاح مدل lrm;OSI، لاية پيوند داده به لاية دوم ارجاع مي lrm;شود. لايه فيزيكي: اين لايه يك واسطه فيزيكي از قبيل سيم و يا كابل كه اطلاعات از آن عبور داده مي lrm;شود، مي lrm;باشد. لايه lrm;هاي شبكه و انتقال با هم سيستم پشته lrm;اي TCP/IP را تشكيل مي lrm;دهند كه متشكل از نرم lrm;افزارهاي اجرايي روي كامپيوتر است. همانند مدل lrm;OSI، يك لايه با لايه lrm;اي مشابه در قسمت ديگر رابطه برقرار مي lrm;كند. علاوه بر آن، لايه پاييني سرويسي را براي لايه lrm;هاي بالايي تهيه مي lrm;كند. تعداد صفحه:207 در قالب ورد و قابل ويرايش



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

Hack و امنيت شبكه


برچسب: Hack,و,امنيت,شبكه,،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۱:۵۴ توسط:sam موضوع:

كتاب سرزمين زاغ

كتاب سرزمين زاغ

اثر كيت كانستيبل

درباره‌ي كيت كانستيبل

كيت كانستيبل در شهر ملبورن استراليا متولد شد. شش‌ساله كه بود به همراه خانواده به گينه سفر كرد؛ پدرش در آنجا به شغل خلباني مشغول بود. كانستيبل مدركش را درزمينه‌ي هنر و حقوق از دانشگاه ملبورن دريافت كرد و در كمپاني موسيقي وارنر استخدام شد. در همين سال‌ها بود كه قلم‌به‌دست گرفت. پيش از آنكه به‌طور رسمي لقب نويسنده را از آن خود كند چند داستان كوتاه نوشته بود و پس از اولين تلاشش براي نوشتن رمان با شريك زندگي‌اش آشنا شد. خانم كانستيبل حالا داراي يك فرزند دختر است.

نخستين رمان رسمي كانستيبل كتاب خواننده تمام آهنگ‌ها است كه بخشي از يك سه‌گانه بود. اين كتاب در سال ???? و تنها چند هفته بعد از تولد دختر او روانه‌ي بازار شد. آغاز و پايان همواره يك‌چيز است؛ همين حالا. بازي، داستان، معما، قايم باشك. كلاغ‌ها با آنجا آشنايند و آنجا هم با كلاغ‌ها آشناست؛ و كلاغ‌ها براي تو مأموريت دارند.

سيدي وقتي به همراه مادر به شهر كوچك بورت نقل‌مكان كردند چندان از اين بابت هيجان‌زده نبود؛ اما زياد نگذشت كه با شهر، گذشته‌اش و دو پسر با نام‌هاي لِيچي و والتر و از همه جالب‌تر با كلاغ‌هاي هميشه در صحنه‌ي آنجا ارتباط برقرار كرد. سيدي در زمان به عقب مي‌لغزد و جرائمي را مي‌بيند كه او را به اعماق ماجرايي رازآلود مي‌كشاند. آيا سيدي، ليچي و والتر مي‌توانند اشتباهات گذشته را جبران كنند؟ يا تنها محكوم مي‌شوند به تكرار آن‌ها؟ رمان سرزمين زاغ كتابي است با داستاني فانتزي در پس‌زمينه‌ي اساطيري.

داستان ماجراي سه نسل را با يكديگر تركيب مي‌كند و به موضوعات بومي و غيربومي مي‌پردازد. مادر سيدي كه تصميم مي‌گيرد به شهر كوچك بورت نقل‌مكان كند و يدي را با خود همراه مي‌كند، اين تصميم در ابتدا چندان به مذاق سيدي خوش نمي‌آيد. بورت شهر ساكت، منزوي و خالي است و سيدي انگار نمي‌تواند به همكلاسي‌هاي جديد خو بگيرد. بااين‌حال چندان طولي نمي‌كشد كه سيدي تحت تأثير مناظر خشك و حضور دائمي كلاغ‌ها در شهر قرار مي‌گيرد؛ در گشت‌وگذار اطراف درياچه‌ي اينورگاري كه كمتر كسي به آن توجه مي‌كند، سيدي حلقه‌اي پيدا مي‌كند كه رويش نه سنگ جاي گرفته كه البته به‌مرورزمان لجن رويشان را پوشانده است. سيدي بنا مي‌كند به پاك كردن سنگ‌ها از گل‌ولاي و لجن كه كلاغي با او شروع به صحبت مي‌كند؛ مشخص مي‌شود كه كلاغ همان «وا» توتم و روحاني صاحبان قديمي منطقه است و به سيدي مي‌گويد كه داستاني براي گفتن دارد و در گذشته اشتباهاتي رخ‌داده كه بايستي جبران شوند و براي سيدي مأموريتي دارد.

سيدي با ليچي مارتلوك رابطه‌ي دوستانه با بالا و پايين‌هاي فراوان دارد؛ پدر ليچي سال‌ها پيش به مادر سيدي علاقه‌مند بوده و درياچه‌ي اينورگاري نيز متعلق به اوست؛ درياچه‌اي كه سيدي حلقه و سنگ‌هايش را آنجا يافت. هم‌زمان با اين ماجرا مادر سيدي مرد ديگري به نام كوري ديويد را ملاقات مي‌كند كه سال‌ها پيش با او در ارتباط بود اما به دلايل نژادپرستانه‌ي خاص دوران جواني‌شان، رابطه‌شان به‌جايي نينجاميده بود و مادر سيدي، حالا كه هردو انسان‌هايي بالغ هستند، اميدوار است بتواند رابطه‌شان را به‌جايي برساند. خواهرزاده‌ي ديويد، والتر، نوجوان دردسرسازي است كه فرستاده‌شده تا همراه ديويد زندگي كند. سيدي ماجراي حلقه و سنگ‌ها را با ليچي در ميان مي‌گذارد بي‌آنكه بداند اين كار چه عواقبي به دنبال خواهد داشت. به‌اين‌ترتيب ماجراجويي سيدي براي رمزگشايي گذشته‌ي پر از اشتباه شهر آغاز مي‌شود.

كانستيبل با استفاده از شيوه‌ي سفر در زمان، در قسمتي كه سيدي خود را در جمع خانواده‌اش در دهه‌ي ?? مي‌يابد، جذابيت خاصي به داستان مي‌بخشد. تمام داستان‌هاي فانتزي بايد حدومرزهايي داشته باشند تا به داستان تنش ببخشند و بايد گفت اين حدومرزها در اثر كانستيبل به‌خوبي عمل مي‌كنند. «وا» ساليان سال عمر دارد و مي‌تواند ببيند كه درگذشته چه اتفاقات وحشتناكي رخ‌داده اما از تمام ماجرا چيزي نمي‌داند. پس سيدي را در زمان به عقب مي‌فرستد تا از بقيه قسمت‌هاي داستان هم مطلع شود. حال سيدي بايد تصميم بگيرد و تصميم او مي‌تواند تاريخ را به‌كلي دگرگون كند.

كانستيبل گريز كوچكي هم به موضوعاتي چون نژادپرستي ميزند اما لحن كتاب حتي اندكي شكل موعظه به خود نمي‌گيرد. شخصيت‌هاي كتاب بسيار جذاب و گيرا هستند و روابط ميانشان به‌اندازه‌ي كافي واقعي جلوه مي‌كند. بسياري بر اين باورند كه اين كتاب يكي از مهم‌ترين آثار ادبيات استراليا است. معلم‌هايي كه مي‌خواهند در كلاس درس يك حلقه‌ي كتاب‌خواني راه بيندازند بايد اين كتاب را هم در نظر بگيرند.

اين كتاب توسط انتشارات هوپا و با ترجمه‌ي ساجده تقي‌زاده منتشر شده است كه مي‌توانيد به‌راحتي آن‌را از سايت كاواك خريداري نماييد.

لينك خريد كتاب : https://www.cavack.com/Item/31322


برچسب: كتاب سرزمين زاغ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۱:۳۳ توسط:sam موضوع:

طرح لايه باز كارت ويزيت توليدي فرش و توليدي شركت

طرح كارت ويزيت كارخانه فرش



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

طرح لايه باز كارت ويزيت توليدي فرش و توليدي شركت


برچسب: طرح,لايه,باز,كارت,ويزيت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۳:۰۷ توسط:sam موضوع:

طرح لايه باز كارت ويزيت توليدي فرش و توليدي شركت

طرح كارت ويزيت كارخانه فرش



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

طرح لايه باز كارت ويزيت توليدي فرش و توليدي شركت


برچسب: طرح,لايه,باز,كارت,ويزيت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۳:۲۰ توسط:sam موضوع: